4 kiiret kupeed 1990ndatest, mille hind pigem tõuseb

Fotod: auto24.ee

Otsides auto24.ee portaalist huvitavaid sportlikke kupeesid 1990ndate esimesest poolest, on valik üllatavalt kirju. Esimesena jäi silma haruldane Audi S2, millele proovisime leida kõrvale mõningaid alternatiive.

Audi S2, 1991

Mootor: 2,2 l R-5 bensiin, 162 kW
Hind: 16 700 eurot

Tegemist on tänapäevase S-seeria esimene linnukesega, mis peamiselt on tuntud kupeekerega versioonis, aga tegelikult toodeti ka S2 Avanti (mitte segamini ajada RS2 universaaliga) ning 306 ühikut sedaankerega S2’te.

Tänaseks on tegemist jätkuvalt kiire, aga ka haruldase ja päris kalli autoga. See ainuke, mis Eestis müügil, on Euroopa üks soodsamaid. Miks, seda ei oska kuulutuse järgi pakkuda, aga isegi kui see vajab päris mitme tuhande euro jagu töid, on ikkagi tegemist perspektiivika soetusega.

Volkswagen Corrado, 1991

Mootor: 2,9 l VR-6 bensiin, 140 kW
Hind: 6000 eurot

VR-6 jõuallikaga Corrado on samuti päris legendaarne 1990ndate kupee, aga tunduvalt soodsam kui Audi S2. Muidugi ka natuke vähem võimsam ning puudub nelikvedu, aga eeliseks on terav vabalthingav V-6 mootor.

Konkreetne auto vajab küll kõvasti tähelepanu ja hoolt, et ideaalsesse korda viia, aga isegi kõvasti töid tehes, peaks kulud olema väiksemad kui Audi puhul. Väga heas seisus Corradode hinnad tipnevad seal, kus S2 alles algab.

Porsche 968, 1993

Mootor: 3,0 l R-4 bensiin, 170 kW
Hind: 18 000 eurot

Porsche 968 toodeti täpselt samal ajal kui Audi S2 ning tegemist oli 944 mudeli järglasega. Autot sai nii kupeekerega kui ka lahtisena. Kuniks Cayenne’i saabumiseni, oli tegemist viimase eesmootoriga Porschega.

Jõudlus on Audiga päris sarnane ning 100 km/h saabub 6,5 sekundiga. Konkreetsel autol on 6-käiguline manuaalkast ning omaniku sõnul talvel sõidetud pole, kere on korras ja piltidelt jätab auto päris hea mulje.

Maserati Ghibli, 1996

Mootor: 2,8 l V-6, 206 kW
Hind: 21 000 eurot

Või kui 1990ndate kupeemaailma ohtlikumale poolele tahta seigelda, siis miks mitte midagi Itaaliast? Sellel Ghiblil on topeltturboga V-6, mis vähemalt paberil peaks kahele eelmisele tuule alla tegema.

Stiilipunktid tood sellisega samuti koju, aga kindlasti maksad lõivu auto ülalpidamise pealt. Samas on selle valuvelgede peal kirjas Ferrari ning samuti saab juht käte vahel hoida Ferrari logoga puidust rooli. Julge hundi rind on rasvane või haavleid täis?

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.