Praeguse metsiku nõudluse ja kasvavate hindade juures paistavad need täitsa mõistlikud valikud. Aga seda me küll garanteerida ei saa, et kõik need ka väga kaua müügil on. Kui ka pole, siis olete vähemalt paar head ja uut mõtet siit saanud, mida otsima hakata.
Renault Thalia, 2007
Mootor: 1,1 l R-4, 55 kW
Hind: 1799 eurot
Thalia oli uuena üks odavamaid autosid ja see ei pane imestama: tegu on lihtsa autokesega, mis näeb lisaks päris, ütleme noh, mitteilus välja. Antud juhul on läbisõit vaid u 45 000 km, olemas on kliimaseade ning müüja kirjutab muu hulgas nii: „Väga heas korras, üks omanik, roostet pole.“
Suzuki Swift, 2012
Mootor: 1,2 l R-4, 69 kW
Hind: 5990 eurot
Umbes 35 000 kilomeetrit sõitnud Suzuki kohta räägib müüja umbes sama juttu nagu Thalia omanikki: „Üks omanik, läbisõidumõõdiku näit on õige, auto tehniliselt korras.“ Varustust on aga rohkem kui Thalial ja liikluskahjusid on olnud üks väike, Thalial aga mitu.
Škoda Rapid, 2015
Mootor: 1,2 l R-4, 66 kW
Hind: 6900 eurot
Pannes veel tuhat eurot juurde, saab igati korraliku varustusega Rapidi, mis on kuus aastat vana ja sõitnud umbes 29 000 kilomeetrit. LKFi lehel näitab küll ühte avariid, aga teise poole kahjusumma jääb 500-2000 euro vahele, seega ei tundu olevat midagi väga tõsist.
Hyundai i20, 2018
Mootor: 1,2 l R-4, 62 kW
Hind: 9500 eurot
i20 on küll väike, aga üsna praktiline auto, millel on olemas kõik moodsalt selles mõõdus autolt oodatavad lisad. Garantii kehtib veel 2023. aasta suveni ja läbisõit on napp 34 000 kilomeetrit. Seega asjalik ja kindel auto, mille eest ei küsita liiga palju.