8 silindrit, aga natuke erilisemad: mida pakutakse?

Fotod: auto24.ee

Meie maal omale V8-mootoriga autot leida pole sugugi mitte raske ülesanne. Audi, BMW ning Mercedese toodangust leiab kaheksasilindrilist harmooniat ju küllaga. Mida teha aga siis, kui hinges elutseb väike hipster, kes soovib levinumatest V8-mootoriga autodest kuidagi moodi eristuda?

Volkswagen Passat 4,0 W8

Jätame hetkeks Põlva-Passati meemid ukse taha ning räägime natuke Saksa autotööstuse ühe kõige ustavama töölooma eriversioonist, millega pedaalitallamine peaks ihukarva üles tõstma igal autosõbral.

Loomulikult on jutt W8-mootoriga Passatist. Tavapärase 1,9 turbodiisli asemel peitub selle perevaguni all kahest 72 kraadi alla keeratud VR4’st mootorist kokku pandud jõuallikas, mis viib 4Motion nelikveo abil ratastesse 275 hobujõudu. Muuseas, W8 mootor olevat loodud katseplatvormina tulevaste Bugatti ning Bentley W16 ja W12 mootorite jaoks.

Käesolev auto on toodetud aastal 2002 ning on läbinud juba 300 000 kilomeetrit. Müüja väidab, et see on elanud vaid hobiauto elu ning saanud parajalt hooldust ning heaperemehelikku kätt. Hinnaks sellise rariteedi eest küsitakse 3999 eurot.

Jaguar XJR Supercharged 4,2 V8

Meile kõigile meeldib V8 müdin. Aga teate mis sellest veel rohkem meeldida võib? See, kui V8 külge keeratud üks tüüne kompressor, mis muidu igati soliidsest luksuslaevast paraja kõrilõikaja teeb. Jah, me räägime siinkohal Jaguarist ning nende 4,2-liitrisest supercharged V8’st.

Kui igapäevane teejoomine ning kuningapere skandaalide jälgimine sulle veel piisavalt britilikku esteetikat ei paku, siis tasub selline kiskja omale kindlasti garaaži tuua. Tagarattad saavad pedaalivajutusel tuttavaks 395 hobujõuga, mis kulmineerivad raju röökimise ja kompressori vilinaga.

Auto eest küsitakse 5699 eurot ning see on mõni aeg tagasi saanud uue Arnotti vedrustuse, käigukastiõli, süütepoolid ning süüteküünlad. Omanik väidab, et auto on heas korras.

Pontiac GTO 5,7 V8

Kujutage ette, et sinu auto toodab niipalju pöördemomenti, et sellega liikumine paneb maakera teistpidi pöörlema? Sellist fantaasiat saab täita näiteks ühe nullindate muskelautoga, mis kannab Pontiac GTO nime.

Nüüdseks pillid kokku pakkinud Pontiac on automaailmale jätnud üüratusuure pärandi, mille moodsama ajastu vaieldamatult kõige ägedamaks episoodiks oli mudel GTO, mis baseerus australlaste Holden Monarol.

Tagavedu? Olemas! 5,7-liitrine V8? Jah! Omanikupoolsed autot paremaks tegevad täiustused? Me juba sulame! 17 500 euro eest on omale võimalik soetada pöörase 523-hobujõulise võimsusega jõujaam, millega asfaldile juttide jätmine kuulub baasvarustusesse. Suveks, miks mitte?

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.