BMW 7. seeria (E38): 3 väga korralikku versiooni, mida hobiautoks osta

Fotod: auto24.ee

Paljude arvates on E38 mudelipõlvkonna 7. seeria viimane tõeliselt elegantne BMW luksusauto. Pärast seda tulid juba, ütleme siis, et seikluslikuma disainiga versioonid.

Viimasel ajal on auto24.ee portaali ilmunud mitu väga ägedat versiooni, mõni neist suisa uueväärne. E38 põlvkonda saab osta nii 2000 kui ka 40 000 euro eest, seega valikut nagu on, aga meie keskendume seekord natuke kallimatele ja ilusamatele versioonidele.

BMW 750 iL, 1998. aasta
Mootor
: 5,4-liitrine V12
Hind: 11 900 eurot

Eks nimes on juba kõik öeldud. Tegemist on pikema kerega versiooniga ning V12 mootoriga, millel 240 kW (326 hj). Tõeline maanteelaev, kus tagaistmel ilmselt isegi mõnusam kui roolis.

Oluline on aga lisainfos: keretööd ja värvimine tehtud 4 aastat tagasi, peale seda seisnud kuni 2021 kevadeni. Sellel hooajal sõitnud umbes 1000 kilomeetrit. 2021 vahetatud kõik vedelikud ja filtrid, roolikarp, roolikardaani rist, kogu roolivõimu torustik, tagumised amordid ning põhjaalune torustik, veovõllide kummid, kapoti trossid, sisselaske tihendid, küünlad ja loetelu jätkub…

Kui kõik see vastab tõele, siis on hind 11 900 eurot päris hea. Kogenum projektiautorahvas teab, et mõnikord on mõistlik kohe osta kallim variant, mitte kõige soodsam ja loota, et äkki sinul veab. Vaevalt.

BMW 750 L7, 1998. aasta
Mootor: 5,4-liitrine V-12
Hind: 29 900 eurot

Tegelikult on võimalik veel pikemat 750 versiooni osta ning see kannab lisatähist L7. Teljevahe on veel 25 cm pikem ning auto kogupikkus 5,37 m. See annab tagaistujale juba elektriga liigutatavad tagaistmed, jalatoed, lauad, võib olla isegi teleka.

Arvestades, et neid toodeti ainult 899 autot ning ei tea, palju neist järgi on, siis võib olla on 30 000-eurone hind ka õiglane. Igal juhul on tegemist pigem juba kollektsiooniautoga, mitte niivõrd igapäeva-bemmiga.

BMW 740 iL, 2000. aasta
Mootor: 4,4-liitrine V-8
Hind: 35 000

Mitte küll kõige võimsama mootoriga, aga kindlasti kõige paremas seisus E38 Eestis. Müüja sõnul on tegemist TÄIELIKULT taastatud autoga ning paljud detailid on isegi paremad kui uuel autol. Enesekindlalt väidetakse, et autolt pole võimalik leida mitte ühtegi kulunud detaili.

Tööde ja parenduste loetelu on pikk, aga inglise keelne. Lühikokkuvõte oleks jätkuvalt, et sisuliselt on tegemist uue E38ga. Vähemalt niimoodi sõnastab seda müüja. Pilte vaadates on raske vastu vaielda. Seega, kui kõik, mis juhtus BMWga 2000ndatel, on sinu arust vale, siis siin on 35 000 euro eest võimalus pöörduda tagasi ilusatesse aegadesse.

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.