Jahutusvedeliku temperatuur ei taha külmaga tõusta? Siis võib sind aidata just see lahendus

Talviti võib sageli juhtuda, et tugeva pakasega ei taha autod väga hästi soojaks minna. Sõidad mõnda aega küll, aga jahutusvedeliku temperatuur kerkib väga aeglaselt.

Moodsate ning väga tõhusate diiselmootorite korral tuleb seda vägagi tihti ette. Termostaat on täielikult suletud, aga mootor ei soojene. Pidevalt külmalt töötamine on mootorile kahjulik ja kütusekulu kasvatav, mistõttu on olukorra lahendamiseks loodud radiaatori tuulekaitsed.

Kindlasti on mõned meist kuulnud jutte, kuidas vanasti autodele pakasega radiaatori ette kunstnahast tekk või papitükk pandi. Täna enam  ei pea niivõrd kentsakat lahendust kasutama, sest ilusti võre ette sobivaid plastikust tuulekaitseid leiab peaaegu igale sõiduki mudelile.

Kaitse suunab radiaatori poole piisavalt vajalikku õhku, ent blokeerib siiski ära tugevama külma õhuvoolu, mis mootori kenasti soojenemist takistab. Muidugi üle kümne kraadise temperatuuriga neid kasutada ei maksa, sest see võib tuua rohkem kahju kui kasu.

Sageli on tuulekaitse valmistatud plastikust, ent kasutatakse ka teisi materjale. Autoekspert pakub tuulekaitseid väga paljudele mudelitele, tuleb vaid enda sõiduki jaoks õige välja valida.

Lisaks tuulekaitsele võib parajalt aega minna ka salongi soojenemisega. Siinkohal leiad Autoeksperdi valikust Webasto ja Calix eelsoojendeid, mis salongi enne sõidu algust kenasti soojaks kütavad..

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.