Miks peaks bensiinimootoris kütuselisandit kasutama?

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Hübriid– ja diiselmootorite kütuselisanditest on hästi põgusalt juttu juba olnud. Nüüd siis ka kolmas levinud tüüp ehk bensiinimootorid.

Kuigi kehva kvaliteediga kütuse müümine on jäänud aina harvemaks, oleks aeg-ajalt hea natuke mootori heaolule kaasa aidata. Eriti arvestades meie väga heitlikke kliimaolusid, kus paagis on ühel päeval kütus madalates miinuskraadides ja järgmisel päeval plussis.

Kui kütuse endaga ei tarvitsegi midagi juhtuda, siis õhus olev niiskus võib bensiinipaagis ikkagi veeks kondenseeruda.

Selline Liqui Moly kütuselisand näiteks on vett siduv ja kombinatsioon toimeainetest, mis sobib kõikide, ka kõige modernsemate mootoritega.

Lisand on nagu vitamiin

Paraneb käivitumine ja auto töötab tühikäigul ühtlasemalt. Kes oma autot paremini tunnetab, võib täheldada ka erksamat mootorit ja jõulisust. Samas hoiavad sellised lisandid ära korrosiooni tekke bensiini etteandesüsteemis ning seeläbi võimalikud rikked käitamisel.

Kütuselisandeid võiks võrrelda vitamiinidega. Me saame neid näiteks toidust ja päikesest. Aga kliima ja elustiilid ei ole alati piisavad, et kõike oleks piisavalt. Seetõttu tuleb aeg-ajalt vitamiine juurde krõbistada purgist.

Kütuselisandit ei pea kasutama kogu aeg, positiivne mõju avaldub ka siis, kui kasutada aeg-ajalt. Kui doseerida vastavalt pakendil toodud juhenditele, siis ei ole võimalik ka liigne kasutamine.

Enamjaolt on nii, et jaemüügiks mõeldud lisandid on ohutud igakordsel kasutamisel ning isegi kui teinekord kogemata liialt palju läheb, siis ei ole hullu. Samuti sobivad enamik lisandeid ka teineteisega (erinevad tootjad või erineva eesmärgiga lisandid).

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.