Olgu see siis ehitusmaterjal, kardinapuud või hoopis filmimiseks sõiduki külge kinnitatud tellingud – väljaulatuv veos tuleb vajadusel vastavalt tähistada.
Tark ning ohutut sõitu viljelev autojuht jälgib pikavahet ning teeolusid ja on ees sõitva säärase veosega auto taga sõites veelgi ettevaatlikum.
Õnnetusi võib juhtuda sellest hoolimata. Kui avarii hõlmab väljaulatuva veosega autot, siis kes tavaliselt süüdi jääb? Näitena võime mõelda olukorra, kus veosega autosse sõidetakse tagant sisse.
If Kindlustuse sõidukikahjude grupijuht Taavi Kruus räägib, et tagant otsa sõites on tihtilugu süüdi ikkagi tagant otsa sõitva auto juht. Kui veosega autojuht sõidab ise kellelegi otsa, on tema süüdi.
Erilisem kabariit ei muuda enamikel juhtudel midagi, liiklejad peavad olema sellevõrra veelgi tähelepanelikumad, eriti praegusel ajal.
Lumistel ja jäistel talvekuudel on mõistagi kõige rohkem õnnetusi ja kokkupõrkeid. Võrreldes suvega on talvel selliseid juhtumeid 42% võrra rohkem ning sügisega võrreldes isegi 59% rohkem.