“Detailitud” autoga juhtub avarii: kas kindlustus maksab kinni ka uue osa detailimise?

Praegu on väga populaarne auto värvikihi järeltöötlus läbi poleerimise, vahatamise või mõne muu kaitsekihi abiga. Seda nimetatakse detailinguks ning see pakub ühtaegu nii silmailu kui ka sõidukile kaitset kõiksuguste elementide eest.

Kui äsja detailingust tulnud auto avariisse satub, tekib tõenäoliselt vajadus ühe või enama keredetaili uuesti paigaldamiseks. Kui kogu muu auto on kenasti ära viimistletud, tasub seda mõistagi teha ka uue või remonditud detaili puhul. 

Siin võib kerkida küsimus – kas kindlustus katab kulud? If Kindlustuse sõidukikahjude grupijuht Taavi Kruus räägib, et kõik sõltub konkreetsest sõidukist. Praktikas lastakse ka remonditud detailidele töötlus tõepoolest teha, ent inimesel on kindlasi vajalik omada tehtud töö kohta arvet ning ka seda, mis ulatuses seda tehti.

Kehtib põhimõte, et kaskokindlustuse klientide sõiduk taastatakse kahjueelsesse olukorda. See sisaldab endas ka vajadusel kleepimist ja kiletamist.

Vahatamise osas tuleb vaadelda seda, millal seda on tehtud. Teatavasti vaha kulub ning kui vahatamine on tehtud pikka aega tagasi, siis ei kuulu see taastamisele. Samas kui tegemist on värske vahatamisega, kuulub ka see taastamisele.

If Kindlustuse e-büroost saab valida nelja kaskopaketivahel ning säärased juhtumid on kaetud kõikide kaskopakettide korral. Lisaks sõiduki originaalosadele kuuluvad kindlustuse alla ka lasteiste, katuseboks, katuseraam ning jalgrattahoidja.

Kuni 1000 euro väärtuses hüvitatakse ka tootjaväliselt paigaldatud osad, nagu näiteks valuveljed, spoilerid või lisatuled. Hüvitise limiiti saab mõistagi ka suurendada.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.