Kas ja miks on vaja mootorrattale kaskokindlustust?

Kui õnnetus juhtub, tähendab see tihtilugu mootorratta mahakandmist ning keskmine kahju juhtumi kohta võib olla 5000 euro ringis.Foto: Shutterstock

Eestis on liikluskindlustuse registris arvel umbes 50 000 mopeedi ja mootorratast. Selleks, et nendega liikluses osaleda, peab neil olema kehtiv liikluskindlustus. Kuid kas lisaks sellele on vaja ka kaskokindlustust?

Õnnetus läheb kalliks maksma

“Mootorratastega on selline lugu, et erinevalt autost ei teki sellele väiksemaid kriipimisi või mõlkimisi. Kui õnnetus juhtub, tähendab see tihtilugu mootorratta mahakandmist ning keskmine kahju juhtumi kohta võib olla 5000 euro ringis,” sõnab If Kindlustuse riskijuht Kristo Piiroja. 

“Kui õnnetus peaks juhtuma, siis on kahjud ikkagi suured – isegi mootorratta vajumine või kukkumine küljele võib teinekord tähendada mitme tuhande euro suurust remonti,” ütleb Piiroja. 

Mootorratastel võivad raamid kergelt kõveraks minna ning ka näiteks kroomitud osasid ei saa tihti parandada – need tuleb kohe välja vahetada. 

Et rahakott õnnetuse tõttu kohe lõhki ei läheks, on mõistlik sõlmida oma mootorrattale kaskokindlustus. Selle kaitse all on ka kogu varustus: kiivrid ja riided. Ja kuna mootorratast saab Eestis kasutada hooajaliselt, siis saad ka sõiduki kindlustada täpselt nii pikaks perioodiks kui vaja.  

Mootorratta kaskokindlustuse hinda saad arvutada siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.