Kindlustusremont ei vasta ootustele. Mida teha?

Kui selgub, et tööd on tehtud ebakvaliteetselt, siis tuleb kohe teenusepakkuja poole pöörduda.Foto: Shutterstock

Kui viisid kindlustusremonti vajava auto remonti ning said tagasi sõiduki, mis ei vasta sinu ootustele, siis tasub paari asja silmas pidada.

If Kindlustuse sõidukikahjude grupijuhi Taavi Kruusi juhul tuleb selliseid hetki ette väga harva. If Kindlustus valib remonditöökodasid väga hoolikalt, sest kindlustusseltsi jaoks on oluline, et töö oleks tehtud kvaliteetselt ja vastavalt nõutele.

Kui aga on selline kahetsusväärne olukord tekkinud, siis tasub teada, et tööle kehtib alati ka garantii. “Tööde tegelik tellija on autoomanik ehk klient, kes valib endale remonditöökoja. Ja kui nüüd ilmneb, et tööd on tehtud ebakvaliteetselt, siis tuleb kohe pöörduda teenusepakkuja poole,” soovitab Kruus.

If Kindlustusel on pikaajaline koostöö erinevate töökodadega üle Eesti. Üheskoos on tegeletud nii kogu protsessi kui ka pakutava teenuse kvaliteediga, mis vastaks kliendi ootustele.

Ja kui keegi peaks soovima oma autot parandada ainult margiesinduses, siis tuleb selleks juba eelnevalt valida selleks sobiv pakett, mis võimaldab autoremonte sooritada ainult margiesinduses. Seda võimalik teha, kui valitakse Ifi Superkasko Lux+ pakett. 

Küll aga ei pea Kruusi sõnul ka teisi remonditöökodasid pelgama. “Kõiki remonditöökodasid hinnatakse korduvalt, mistõttu võivad kliendid olla veendunud, et tegemist on igati korraliku tööga ja seda näitab ka meie klientide kõrge rahulolu,” lisab ta.

Enne liiklusesse asumist tasub kindlasti veenduda, et autol oleks olemas kehtiv liikluskindlustus. Oma sõiduki liikluskindlustuse hinna saad arvutada siin!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.