If Kindlustuse blogi

Kuidas käib liiklusõnnetuse kahjukäsitlemine Eestis?

Foto:Shutterstock.

Kui juhtunud on liiklusõnnetus, tuleb selles osalenutel esmalt olukorda hinnata ning kohale kutsuda vajalikud pääste- või liiklusjärelevalveorganid.

Kui pääste- või liiklusjärelevalveorganite teavitamine pole vajalik, siis tuleks juhtumi asjaolud kirjalikult fikseerida, täites ettenähtud vormi “Teade liiklusõnnetusest”. Selle puudumisel on kasulik jäädvustada avariipaik fotole ning paberile kirjutada avarii osapoolte andmed ja juhtumi asjaolud.

Kuidas näeb aga kahju käsitlemine välja pärast õnnetust?

Et kahjuteadet edastada, tuleb If Kindlustuse kodulehelt valida esmalt autole sobiv autoteenindus. Sinna tuleb pöörduda kohe, seda enam et kõik kahjuteate edastamise toimingud tehakse seal kasutaja eest ära.

Töökotta minnes peavad kaasas olema vaid õnnetuspaigas täidetud dokumendid, kindlustusbüroo külastamine enam vajalik ei ole.

If Kindlustus teeb koostööd vaid pikaajaliste ning usaldusväärsete töökodadega Eestis, kelle teenuse kvaliteet on kõrgel tasemel ja vastab alati kliendi ootustele.

Kahjust teatamisele järgnevad selle registreerimine ning hindamisega seotud sammud. Klienti teavitatakse sellest tavaliselt e-kirja või sõnumi teel.

Kahju hüvitamine toimub peale seda, kui juhtumi asjaolud ning olemus on kindlaks tehtud ning kahju suurus on teada.

Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.