Millal tuleks autoklaas parandada ja millal vahetada?

Erinevatest kaskojuhtumitest on klaasile tekkinud täkked ja mõrad ühed levinumad. Kuidas hinnata aga, kas klaasi peaks ära vahetama või piisab vaid parandamisest? If Kindlustuse sõidukikahjude grupijuht Taavi Kruus selgitab, mille järgi eri olukordades toimida.

Parandamise eeliseks on kindlasti kiirus. Saad kiiresti remondikojast läbi sõita ning mure saab lahendatud- täke parandatakse ootetööna ja aega kulub ligi 30 minutit. Klaasi vahetamine võtab kauem aega ning autoga saad sõitu uuesti alustada alles mõne aja pärast. 

“Samuti ei pea täkke parandamise korral kalibreerima erinevaid juhiabisüsteeme, mis klaasi vahetamise puhul on tihti vajalik,” ütles Kruus. Paraku kõiki täkkeid ei ole võimalik parandada. Klaas tuleb vahetada, kui täke on parandamiseks liiga suur või asub parandamiseks ebasobivas kohas.

If Kindlustuse kaskokindlustusel on igasugusele klaasiga seotud tööle ka garantii. Täkkeparandus tehakse professionaalse klaasiparandaja juures ning enamikel juhtudel ei arene sealt edasi pragu.

“Kui aga peaks ikkagi juhtuma, et täkkest areneb hiljem pragu, siis vahetatakse kliendi autoklaas siiski ära,” sõnas Kruus.

Kui autoklaasile tekib uus täke või pragu, siis mõistagi on tegu uue kaskojuhtumiga ja jällegi tehakse täkkeparandus või vajadusel klaas vahetatakse.

If Kindlustuse kaskokindlustus katab sinu autole tekkinud klaasikahjud, väiksematest täketest tõsisemate klaasikahjustusteni. Ifis on täkke parandus alati omavastutuseta. Ka klaasi vahetamine on enamikes kaskopakettides 0-eurose omavastutusega, ehk klaas vahetatakse tasuta.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.