Millised on kindlustuse jaoks kõige odavamad ja kõige kallimad automargid?

Foto: Scanpix/PM/Laura Oks.

Sõidukite remont ei ole odav lõbu. Seda eriti juhul, kui parandada on vaja autot, mis on sattunud avariisse või millega on juhtunud mõni muu kindlustusjuhtum.

Suur osa kindlustusseltside hüvitatud remonttöödest puudutavad kere- ja klaasitöid, mille hinnad on tihtipeale tavaliste kuluosade vahetamisest tunduvalt kõrgemad. Kuid millised on kõige soodsamad ja kõige kallimad automargid, mida Ifis on tulnud remontida?

Viimase 12 kuu statistika hõlmab nii kasko- kui ka liikluskindlustuse korras Eestis taastamisele läinud sõiduautosid, pakiautosid ja väikebusse ning statistikasse on arvestatud ainult need automargid, mida remonditi vähemalt 20 ühikut.

Kuna üks levinumaid hüvitamisele kuuluvaid kahjusid on klaasikahjud, on huvitav näha ka seda, kuidas erineb statistika klaasikahjusid arvesse võttes ja ilma nendega.

Tabelis on välja toodud ühe sõiduki remonttööde keskmine maksumus.

Viis kõige kallimat automarki koos klaasikahjudega.

1. Porsche – 1911 €
2. Dodge – 1498 €
3. Mercedes-Benz – 1447 €
4. Fiat – 1446 €
5. Jeep – 1428 €

Viis kõige odavamat automarki koos klaasikahjudega.

1. Seat – 860 €
2. Dacia – 878 €
3. Chevrolet – 907 €
4. Suzuki – 944 €
5. Peugeot – 989 €

Viis kõige kallimat automarki klaasikahjudeta.

1. Porsche – 2395 €
2. Fiat – 2296 €
3. Mercedes-Benz – 2003 €
4. Land Rover – 1961 €
5. Renault – 1949 €

Viis kõige odavamat automarki klaasikahjudeta.

1. Saab – 1121 €
2. Chevrolet – 1145 €
3. Seat – 1146 €
4. Suzuki – 1197 €
5. Hyundai – 1247 €

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.