3 kummalist autot, millega tähelepanu on garanteeritud

Fotod: Auto24.ee

Tähelepanu saamiseks ei pea oma sõidukit kaelkirjaku värvidesse kiletama või 32-tolliseid velgi alla panema. Auto võib olla eriline ka muus mõttes. Haruldane versioon, huvitav taustalugu või hoopis mingi kolmas element.

Täna on valikus just nimelt sellised kolm autot. Igaüks eriline omamoodi, aga seda vaid heas mõttes.

Volkswagen Lupo GTI, 2001. aasta, 9900 eurot

Lupo ei olnud Eestis kunagi kuigi populaarne, sest eestlastele ei meeldi väikeautod. Aga mõelge, kui sellel oleks 125 hobujõudu? Autos, mis kaalub napid 1050 kilo ja pikkust on 3,5 meetrit.

Väike ja väle Volkswagen, mis ehmataks nii mõnegi kaasliikleja ära. Just ideaalne linnas sõitmiseks ja miks mitte ka aegajalt käia ringrajal lõbutsemas. Mitte hirmkiire, aga mõnusalt väle. 0-100 km/h tuleb 7,8 sekundiga. Seda on nimetatud ka Volkswagen Golf GTI esimese põlvkonna mõtteliseks järeltulijaks.

Konkreetne auto on müügil päris kalli hinnaga, aga kuna tegemist on haruldusega ja õiglast hinda on raske hinnata, siis ilmselt on kauplemiseks ka ruumi. Auto on olnud Eestis juba 5 aastat ja seega peaks korralik ajalugu kaasa tulema.

Mercedes-Benz 300D, 1980. aasta, 2499 eurot

Miks see vana mersu? No esiteks on W123 põlvkonna Mercedes tuntud oma surematuse poolest. Kunagi kirjutas Autogeenius, et üks riik pidi need lausa ära keelama.

See auto sai aga siia oma ajaloo tõttu. Tegemist on 1980. aastal uuena Eestis registreeritud autoga. Ja ilmselt kõik teavad, et toona ei olnud see mingi igapäevane asi. Müüja ei ole päris kindel, mis on selle auto lugu, aga pakub hüpoteesina, et äkki oli tegu Moskva olümpia ajaks ostetud autoga, millega külalisi vedada.

Muus osas on tegu mõistliku projektiautoga. Tehniliselt päris heas korras ja hiljuti on päris palju asju vahetatud ja kaasa saab erinevaid varuosi. Kere on keskmises olukorras, kuid tegemist leidub. Kõik, mis küljes, toimib.

Kui tihti on võimalik osta sellise ajalooga Mercedest? Ja äkki leiab uus omanik ka sõiduki tegeliku loo üles ja see on veelgi põnevam? Andke siis meile ka teada!

Toyota Crown RS-50, 1968. aasta, 3500 eurot

See on JDM! Ehk siis japanese domestic market, väljend, mida kasutatakse erilisemate jaapani päritolu sõidukite kohta, mida muudele turgudele väga ei toodud.

Selline Crown on ideaalne algus üheks tõeliselt ägedaks Jaapani tuuninguprojektiks või siis hoopiski taastamiseks. Sarnaselt Mercedesele on see ootamatult kaua Eestis olnud, juba 1974. aastast.

Müüja sõnul on auto komplektne. Mootor, sillad ja pidurid töötavad ideaalselt. Salong terve, kroom on originaal ja auto on ilma roosteta. Kasutatud vaid suvel ja talvel seisab soojas garaažis.

Lihtsalt vaadake neid pilte! Nii soliidne ja stiilne kulgur. Hetkel veel soodukas ka!

Kõikide nende heas mõttes veidrikute ostuks on võimalik kasutada Inbanki autolaenu, mille puhul ei ole oluline auto vanus ja puudub ka kaskokindlustuse kohustus.

Inbank AS-i poolt pakutava autolaenu krediidi kulukuse määr on 17,86% aastas järgmistel näidistingimustel: laenusumma 4500 EUR, laenuperiood 72 kuud, fikseeritud intressimäär 14,9%, lepingutasu 95 EUR, haldustasu 1,50 EUR, igakuine osamakse 97,23 EUR, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 7096,51 EUR. Enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingu tingimustega ja vajadusel pidage nõu asjatundjaga.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.