Inbanki blogi

3 vanemat ja tavalist autot, mis on ootamatult võimsaks tuunitud

Fotod: Auto24.ee

Tuunimine on üks peen asi. Võimsusekasv eeldab aina järgmiste juppide vahetamist tugevamate vastu ja enne kui arugi saad, on su tavalisest Audist või Subaru Foresterist saanud peaaegu uus auto, vähemalt tööde nimekirja lugedes ja võimsused on juba 300 juures ja enamgi.

Vaatasime Auto24.ee portaalist välja kolm autot, mis ei ole kindlasti enam oma tehaseseades. Kas ja kui kvaliteetne on töö, on raske hinnata. Samas, kui hing midagi sellist ihaldab ja keegi on juba suure töö ära teinud, siis rahaliselt olete igal juhul juba võitnud.

Lisaks on kõik need kolm täielikud “sleeperid” ehk hundid tallenahas.

Audi 80, 1992. aasta, 340 hobujõudu

Ei mingit spoileriringi, hiidvelgi või leeke küljepeal. Asjatundjal võib tekkida küsimus, et miks on esistanges suur õhuvõtuava, aga enamike jaoks on see tavaline retro-Audi.

Lisainfot pole palju välja toodud, aga kui pilte vaadata, siis on seal natuke kirjas: mootor hoopis Volkswagenilt, Mitsubishi EVO 9 pihustid ja turbo, Audi S2 pidurid, võidusõidu sidur, stardiabi jne.

Kuna auto on nelikveoline, siis suudab see 340 hobujõudu ja 685 Nm pöördemomenti (!) kiiruseks muunduda küll.

Mercedes-Benz 190, 1989. aasta, 290 hj

Diisel-Mersu aastast 1989, automaatkastiga. Kui võimas see ikka olla saab? Keegi on võtnud ette ja teinud sellest 290-hobujõulise raketi, millel 680 Nm.

Kapoti alla on pandud Mercedese 3,2-liitrine diiselmootor ja loomulikult vahetatud ka muid asju. Ülemäära pikk see loetelu pole, aga müüja ütleb, et autol on ka veojõukontroll ja kiirushoidik. Mugavus loeb!

Oluline on, et ümberehitus on registreeritud ja omaniku sõnul on tegemist hea igapäevasõidukiga.

Subaru Forester, 2007. aasta, 350 hj

Võimekas ja praktiline peremaastur. Läheb läbi nii mudast kui lumest. Ja selles seades ilmselt ka enamike kiirendusvõistluste eelvoorudest.

Selle auto tehtud tööde nimekiri on nii pikk, et siin pole mõtet püüdagi seda välja tuua. Tundub, et tegu on väga põhjaliku ümberehitusega.

Kaks kõige olulisemat asja on, et a) tuuningut tehes oli müüja sõnul prioriteediks töökindlus ja b) keretööd ja ülevärv teostatud 2019 sügisel “mitte müügiks” meetoditel Midnight Customs OÜ’s.

Seega tundub, et 14 500 euro eest saab väga laheda tuuning-Foresteri, mida kohe nautima hakata.

Kuidas osta?

Selliselt tuunitud autod võivad tekitada ootamatuid kulutusi ja ilmselt iga vähegi teadlikum ostja seda ka eeldab, seega mingid säästud peaks jääma ootamatuteks väljaminekuteks.

Ostmiseks võib kasutada ka Auto24laenu, mille puhul ei ole oluline auto vanus ja puudub ka kaskokindlustuse ning sissemaksu kohustus.

See on selliste hobiautode puhul väga oluline, kuna sageli ei saa nii vanadele autodele üldse liisingut või siis kaasneb sellega kaskokindlustuse kohustus.

Auto24 laen on finantskohustus. Enne laenu taotlemist ja laenulepingu sõlmimist hinnake oma varalist olukorda ja laenuvajadust, et veenduda, et olete võimeline laenu õigeaegselt tagasi maksma. Maksete õigeaegselt tasumata jätmise korral võib kaasneda kohustus tasuda viivist ja hüvitada võla sissenõudmiskulud. Laenulepingu nõuetekohane täitmata jätmine võib raskendada tulevikus laenude saamist nii Inbankist kui ka teistest finantsasutustest. Palun tutvuge enne laenamist krediidi kulukuse määraga ning sellega kui palju laenu võtmine Teile maksma läheb. Enne otsustamist tutvuge ka Finantsinspektsiooni tarbijaveebiga www.minuraha.ee, auto24 laenu lepingu tingimustega, lepingueelse teabega ning vajadusel konsulteerige asjatundjatega.

Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Üleskutse

Aita meil Autotundi teha ja saa kingituseks Geeniuse kraami

Toetan saadet Kuulan Autotundi

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.