4 erilist vene autot, mida hetkel Eestis müüakse

Fotod: Auto24.ee

Viimastel päevadel on müüki tulnud päris mitu huvitavat nõukogude autotööstuse toodangut, aga väikse viguriga. Jagame neid teiegagi, äkki on siin just peidus kellegi järgmine projekt või hobiauto.

Mokvitš 401, 1954. aasta, 6999 eurot

“Vana mosse”, mis näeb päris hea välja ja võiks olla väga tüüne suveauto. Seisukorda näitab see, et Mossel on kehtiv ülevaatus.

Uunikumi numbreid ilmselt sellele taotleda ei ole mõtet, kuna mootor on uuema, Moskvitš 408 pealt ja sillad 412 pealt. Ilmselt käib ja sõidab paremini, lihtsalt originaali punkte ei too koju.

Müüja sõnul on mootor ja käiguosa korralikud. Kere on kunagi keevitatud ja umbes 6 aastat tagasi värvitud. Kaasa saab ka ohtral varuosi.

Moskvitš 408 (BMW mootoriga), 1970. aasta, 1100 eurot

Kui eelmine Mosse oli 408 mootoriga, siis see 408 on saanud omale kapoti alla hoopis 1,6-liitrise ja 90 hobujõuga BMW jõuallika.

Samas on siin tegemist töös oleva projektiautoga, mida näitab ka hind. Müüja sõnul on salong osaliselt puudu ja tagatuled vaja põlema panna. Mootor käivitub ja käib normaalselt, aga tahab natuke veel diagnosti saada, et ideaalselt sõidaks. Erinevaid pisemaid asju vaja veel putitada.

Mootorivahetuse saab müüja sõnul vabalt ka Maanteeametis registreerida. Selleks vaja auto komplekteerida ja tänavakõlbulikuks muuta.

VAZ 2107 Export, 1988. aasta, 5900 eurot

Nõuka-aja lapsed teavad, et 07 oli üldse üks kobe Lada, aga Export versioon oli veel eriti kõva. Kui lisada siia veel müüja täpsustus, et see on kunagi ostetud uuena valuutapoest, siis saategi omale liikuva näite tolleaegsest veidrast maailmast.

Auto on algusest peale olnud ühe perekonna kasutuses, talvitub garaažis ja on üldiselt korralikus seisus rariteet. Lisaks on ta 2018. aastal põhjalikult restaureeritud.

VAZ 21063, 1987. aasta, 1500 eurot

Taas üks projektikas, mis ka projektikas on! Madalamaks lastud ja ägeda keretuuninguga 06 on täpselt nii hästi tehtud, et paistab silma, aga ei ole seejuures maitsetu või totakas.

Autol on tehtud kõvasti plekitööd ja vahetatud nii keredetaile kui ka mootori ja veermiku osi. Veermiku remondi käigus sai alla pandud -50mm vedrud koos amortidega.

Autoga tulevad kaasa uueväärsed istmed, vahetatud on ka salongivaip ja uksekatted. Müüja sõnul vajaks tegemist pidurid ja tulede juhtmestik. Samuti pole ülevaatust.

Igatahes talviseks nokitsemiseks äge auto ja uue hooaja saabudes võib juba linnapeale ässama minna.

Kuidas osta?

Kui selliste hobiautode jaoks ei taha kõiki sääste kulutada, siis ostmiseks võib kasutada Inbanki autolaenu, millel on kolm olulist eelist:

  • puudub sissemaksu kohustus
  • kaskokindlustus on vabatahtlik
  • vanus ei ole takistuseks

Just need kohustused on tavaliselt suurimad takistused auto ostmisel. Kasko viib kuumakse tunduvalt suuremaks ja sissemaksuks lähevad kõik säästud.

Autolaen on finantsteenus. Tutvu enne lepingu sõlmimist tingimustega ja vajadusel konsulteeri spetsialistiga. Teenust osutab Inbank AS.

Märksõnad: , , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.