Inbanki blogi

5 erilist ja mõistliku hinnaga kabrioletti, millega saabuvat kevadet tervitada

Foto: Auto24.ee

Kevadine päike on midagi täiesti teistsugust. Kui suvel on väljas 10 kraadi sooja, siis inimesed panevad selga talvejoped. Kui varakevadel on sama temperatuur, otsitakse välja t-särgid ja lühikesed püksid/seelikud.

Kevadpäike teeb imesid ja täiesti kindlalt on paljude autootsingutesse kaasatud juba praegu autoklass nimega “kabriolett”.

Tuleme appi ja anname oma panuse, et saabuv soe hooaeg pakuks rõõmu nii sõitjale kui vaatajale. Otsisime välja 5 kabrioletti, mis ei ole ülemäära kallid ja igaühel on mingi oma eelis või eripära.

Hinnad jäävad valdavalt alla 10 000 euro ning selliseid hobiautosid on võimalik osta ka ilma sissemaksu- ja kaskokindlustuse kohustuseta. Samuti ei ole piiranguks auto vanus.

Volkswagen Golf I, 1987. aasta, 3500 eurot

Puhas klassika, aga mitte igavas hall-must kombinatsioonis vaid tõeline maasikas! Seda nii värvi kui seisukorra osas. Tuuningu-hõnguga veljed ja kärtspunane sisu annab autole ainult juurde.

Foto: Auto24.ee

Auto on Eestis juba 2007. aastast ja maanteeameti registri järgi on läbisõit kogu aja jooksul olnud tõesti minimaalne. Auto seisab talvel soojas garaažis ning seda võib pilte vaadates isegi uskuda.

Golfi esimene põlvkond on juba ammu klassika ja eeldada võib, et hind palju enam ei kuku. Mõistlik investeering?

Foto: Auto24.ee

71 hobujõudu ei ole mingi kiirendusauto ja arvestada tuleb ka sõiduki vanust. See on hea tuju auto, kus ka 50 kilomeetrit tunnis sõitmine on lõbus ja stressileevendav tegevus.

Smart Roadster Coupe, 2003. aasta, 6300 eurot

Kihvti välimusega ja haruldane auto. Teist sellist sul naljalt Eestis vastu ei sõida.

Foto: Auto24.ee

Kõigest 0,7-liitrisest mootorist on välja võetud tervelt 80-hobujõudu, mis auto tühimassi (885 kg) arvestades, on täitsa käbe kärbes. Selline kartauto tunnetus võiks olla.

Omanik pole ise kiitusega kitsi olnud ja müüa oskab hästi: “Nahksisu ja pehme katus hooldatud. Auto väga heas korras, läbinud ülevaatuse ilma ühegi veata. Eraldi suve- ning talverehvid eraldi valuvelgedel. Märgade ilmadega auto seisnud garaazis või katte all. Teist nii korralikku roadsterit on raske leida!”

Foto: Auto24.ee

Miinuseks on muidugi see, et üle kahe inimese sellesse autosse ei mahu. Ka jõuga mitte.

Volvo C70, 2007. aasta, 6200 eurot

Mõnusalt suur ja rahulik suveauto, millel on kõvakatus ja seetõttu täiesti kasutatav ka talvel.

Foto: Auto24.ee

Selliseid Volvosid on samas hinnaklassis saada mitmeid aga konkreetselt autol on müüja väga ilusti ja põhjalikult välja toonud kõik remont- ja hooldustööd, mis tehtud on. Lisaks on toodud ka muud emotsionaalsed argumendid, miks just seda autot peaksid tahtma. Nii peabki autot müüma!

Foto: Auto24.ee

Meie saame omalt poolt lisada veel selle, et kui kabrio, siis hele sisu on kindlasti parem valik kui must. Teate küll, füüsika ja päikesekiirgus.

Kuna auto on piisavalt suur, siis on see suvesõiduk kogu perele, mitte ainult juhile.

BMW Z4, 2003. aasta, 6500 eurot

See on sobiv valik inimesele, kes lisaks värskele õhule ja päiksele, tahab ka natuke teravamaid sõiduelamusi. Legendaarne BMW R6 mootor teeb head häält ja liigub ka vilkalt edasi. Sportlik, samas mõistlik. Ahjaa, muidugi manuaalkastiga.

Foto: Auto24.ee

Kes kardab, et mattmustaks kiletatud auto annab vale sõnumi või on liialt paheline, siis kile all on hõbedane värv. Sama raha eest saate kaks värvi.

Istekohti on autos vaid kaks, aga see eest on need ruumikad ning ka pagasiruum on täiesti adekvaatne, et pikemaid suviseid reise ette võtta.

Foto: Auto24.ee

Lisaks muidu heale müügitekstile on omaniku sõnul ka autol vahetatud kõik kulunud sillaosad, termostaat, veepump ja kõik vedelikud/filtrid. Tehniliselt on auto väga heas korras ja hetkel ka igapäevases kasutuses.

Usume siis omanikku ja eeldame, et kuigi auto on 2015. aastal Leedust toodud, on kõik võimalikud jamad 4 aastaga likvideeritud.

Ford Focus Cabrio, 2008. aasta, 4490 eurot

Eesti teedel haruldane Focus kabriolett näeb elegantne välja ja sellel on hele sisu, nii nagu peab.

Foto: Auto24.ee

Sõiduomadustelt on Focused alati olnud väga head ja kuigi diiselmootor pole kabrioleti puhul esmane mootorivalik, siis loodetavasti aitab väike kütusekulu mootorihelisid tasakaalustada.

Focusel on kõvakatus, kärukonks ja ISOFIX istmed. Juhuks, kui teil on vaja endale või kellelegi kolmandale õigustada selle auto praktilisust ja ostu üldiselt.

Foto: Auto24.ee

Miinuseks on see, et auto müügitekstis on autoaedadele omaselt lakooniline “Teostatud tehniline kontroll ja hooldus, kõik hooldused teostatud korrapäraselt.”

Rohkem infot ei ole ja kogenumad ostjad teavad, et see tähendab kõike ja samas mitte midagi. Seega ostueelne väga põhjalik kontroll on kohustuslik.

Porsche Boxter, 2001. aasta, 10 900 eurot

Päris Porsche kabriolett, millel on juba 2,7-liitrine ja natuke võimsam, 220-hobujõuline mootor, kui päris esimestel versioonidel.

Foto: Auto24.ee

Auto on toodud eelmise suve algul Itaaliast ja Eestis on selle aja jooksul olnud pere kolmanda autona kasutusel. See tähendab loodetavasti seda, et kõik võimalikud vead on likvideeritud või siis vähemalt välja tulnud. Porschet nagunii keegi ei osta ilma, et laseks esinduses üle vaadata, eks?

Ilus välimus, Porsche tuntud headuses sõiduomadused ja 6,2-sekundit kiirendus 0-100 km/h. Tõeliselt mõnus suvine kurviliste teede auto. Kui hästi hoida, siis ei hävi ilmselt hiljem ka seda edasi müües.

Foto: Auto24.ee

Väga hinnatundlik inimene saab Boxterit ka 8490 euroga, aga siis on tegu natuke lahjema versiooniga ning vanema autoga.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.