Inbanki blogi

5 jaburalt võimsat kasutatud autot, mille võid kohe endale osta

Foto: Auto24.ee

Tavaline lugu. Kaalusime erinevaid mõistlikke autosid, millest järjekordne huvitav valik teha, kui Autogeeniusesse ilmus lugu 800-hobujõulisest Brabuse tuunitud Mercedes S-klassist.

Hakkasime siis huvi pärast vaatama, mida veel turul liigub, üks asi viis teiseni ja palun – meie valik jaburalt võimsatest, rohkem kui 600-hobujõulistest aga samavõrra erilistest autodest on siin, üks soodsam kui teine.

Soodsam on siinkohal muidugi suhteline mõiste. Esiteks on need kordades odavamad kui uuena ostes, mõni lausa kümme korda.

Teiseks on ühe hobujõu hind eurodes täiesti nagu muidu saadud. Ühe tavalise pereauto (25 000 eurot, 150 hj) hobujõu hind on 166 eurot. Alltoodud listis on mõnel aga hobujõu hinnaks vaid 42 eurot. Soodne ju!

Audi RS6 plus, 810 hj, 34 000 eurot

Foto: Auto24.ee

Vot siis, eelmainitud Brabus 800 ei olegi kõige kõvem kala tiigis. See RS6 on järjekorranumbriga 36 eriseeriast, mida tehti vaid 500 tükki. Originaalis 580-hobujõuline V10 mootor on saanud mingil hetkel tuunimise käigus veel 230 lisahobust.

Autot on väidetavalt hooldatud Audi esinduses ning kõik peaks toimima.

Foto: Auto24.ee

Selle auto suurim eripära, lisaks hullumeelsele võimsusele, on täiesti tavaline välimus. Muidugi näeb asjatundja teatud detailide järgi ära, et päris tavaline A6 see ei ole, aga 810-hobujõudu ei oskaks samuti kahtlustada. Lihtne must Audi, tõeline sleeper.

Dodge Charger Hellcat, 717 hj, 49 999 eurot

Foto: Auto24.ee

Ameerika. Võtame sedaani (või kupee, millel nimeks Challenger) ja keerame juba tehaseseades vindi nii üle, et konkurendid isegi ei viitsi võimlema hakata. Seega tuleb ise teha valmis Dodge Challenger SRT Demon, millel on 850 hobujõudu, aga see ei ole selle loo teema.

Kas täna võtan musta või punase võtme?Foto: Auto24.ee

Charger Hellcatil on isegi praktiline. Neli ust ja suur auto võimaldab ka igapäevasõite. Võimsus, kusjuures, oleneb sellest, millist võtit kasutad käivitamiseks. Musta võtmega on autol “vaid” 500 hobujõudu. Punase võtmega aga täie raha eest.

Auto on toodud Ameerikast ning kaasa saab ka tutikad suverehvid. Neid ilmselt kulub…

Ferrari 599 GTB, 620 hj, 115 000 eurot

Foto: Auto24.ee

Auto, mille võimsuses on Autogeenius ka ise veendunud. Tallinnas täiesti kasutatav, aga vaid ülima ettevaatusega ning algajal juhil kindlasti koos kõikide juhiabidega.

Ilusti hoitud grand tourer on V12 mootoriga ning “õiget” värvi.

Hind võib tunduda tibake kallis 10 aastat vana auto kohta, aga Ferrarid, eriti uuena valiku tippu kuulunud mudelid, väga palju odavamaks enam ei lähe.

Mercedes-Benz S65 AMG, 612 hj, 27 500 eurot

Foto: Auto24.ee

Hullumeelsete luksus-Mercedeste rubriigi üks kuulsamaid mudeleid on AMG poolt tuunitud S-klassi V12. Esimesena tehti seda eelmise põlvkonna (W220) S-klassi mudeli lõpuaastatel aga siin on pakkuda juba uuem versioon.

1000 Nm pöördemoment on selline, mida on rehvidel juba väga raske asfaldile kanda. 570 Nm näiteks on saadaval aga ka juba 1000 pöörde juures. Sajani läheb 4,2 sekundiga ja kahesajani umbes 13 sekundiga. Kütuse võtab kõik ära ja ülejäänud raha ka.

Samas tuleb arvestada, et praegusel hetkel maksab uus S65 u 250 000 eurot. Seega on hinnalangus 11 aastaga olnud 10 korda. Konkreetsel autol on täielik Eesti ajalugu ja kõik hooldused tehtud margiesinduses. Kui üldse S65 osta, siis turvalisemat ostu tõenäoliselt pole.

Porsche Cayenne Gemballa GT600, 612 hj, 50 000 eurot

Foto: Auto24.ee

Kui üldse on olemas mõni mõistlik linnamaastur, siis see Gemballa poolt tuunitud Cayenne ei ole seda kindlasti mitte.

Tuuningufirma looja Uwe Gemballa autod ei ole alati võib olla kõige maitsekamad või tagasihoidlikumad, küll aga segased, nagu firmalooja enda elu ja traagiline lõpp.

Konkreetse auto teeb eriliseks ka fakt, et see on uuena Eestis soetatud ja väidetavalt oli ostuhind üle 200 000 euro. Ikkagi rohkem kui neli korda soodsam.

Foto: Auto24.ee

12 aastat vana auto läbisõit on müüja sõnul õige ning samuti usub ta, et auto väärtus aja jooksul kasvab. Seda kinnitada või ümber lükata on raske, aga impressiivse sõidukiga on tegemist kindlasti. Näiteks ei leia tagaluugilt tavapärast kirja Porsche või Cayenne vaid rõhutatult Gemballa Biturbo.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.