5 kasutatud, aga heas korras BMW sõidukit Eestist, mida omale hobiautoks osta

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Foto: Auto24.ee

On asju, mida ei saa vältida. Näiteks nohu, maksuamet ja kaubanduskeskustes varitsevad müügiesindajad.

Samamoodi on lõbusa ja sportliku hobiauto otsimisega. Lööd mingid tingimused kuulutusteportaali sisse, hakkad kerima ja lõpuks on ära vaadatud ebamõistlik kogus BMW marki sõidukeid. No ei ole võimalik vältida.

Kõik peaks olema päris heas korras

Aga kuna nad juba ära on vaadatud ja mitmed neist päris ägedad, siis jagame viimase aja leida ka teiega. Äkki on teil mõni neist kahe silma vahele jäänud või sootuks ununenud.

Need kõik, välja arvatud üks, maksavad tublisti alla 10 000 euro, seega ei midagi kättesaamatut. Samas peaks nad kõik olema seisukorras, mis lubavad kohe sõitma hakata ning ei nõua ostujärgseid suuri väljaminekuid.

BMW 325 kupee E36, 1992. aasta, 4800 eurot

Selle auto suurimaks väärtuseks on läbisõit, mis on müüja sõnul kõigest 108 000 kilomeetrit. Päritolumaaks viimasel ajal aina populaarsemaks muutuv Jaapan. Seega võib sellist numbrit isegi uskuda.

Foto: Auto24.ee

Kogu seisukord on väga hea ning puuduvad kerekahjustused nii rooste kui ka mõlkide ja kriimude näol. Ausalt on välja toodud, et salongis on küll kuuma päikese tõttu mõned detailid vaja välja vahetada.

Ilus valge nahksisu ja 192-hobujõuline R6 mootor teevad sellest autost tõeliselt ihaldusväärse sõiduki. Autoga tuleb kaasa ka erinevaid varuosi ja detaile.

Kaks puudust on ka. Üks võib olla maitse asi, aga sõidukil on automaatkast, kuigi parimat sõidurõõmu pakub manuaal. See on õnneks võimalik ümber ehitada.

Foto: Auto24.ee

Teine probleem on seotud registreerimisega, kuna eksituse tõttu on maanteeamets pandud auto võimsuseks kirja 170 hobujõudu. Kindlustamisel ilmselt hea, edasimüümisel aga natuke kahtlane fakt.

BMW 730 E32, 1994. aasta, 7500 eurot

Autol on küll 3-liitrine V8 mootor, aga palun jäta ostmata, kui eesmärgiks on parklas driftimas käia või muul moel mitteotsarbekohaselt käituda.

Foto: Auto24.ee

Selline heas seisukorras E32 “seitsmene” on kruiiser, mõnusalt kulgemise auto, mille 217-hobujõuline mootor teeb oma tööd maanteel möödasõite tehes või kiirteedel sahisedes. Nagu luksusautodele kohane.

Müüjaks on enda sõnul entusiast, kes on auto eest väga head hoolt kandnud ning loodab, et uueks omanikuks saab samuti fänn. Sõiduk on toodud kolm aastat tagasi Saksamaalt ja Eesti ülevaatuse andmed näitavad, et läbisõit on vähemalt meie teedel väga väike.

Foto: Auto24.ee

Nii sisu kui kere tunduvad piltidel väga ilusad ja ilmselt tuleneb seisukorrast ka hind. Lisavarustus on korralik, sisaldades ka püsikiiruse hoidjat.

BMW 328 E36, 1997. aasta, 3800 eurot

Tegemist on E36 mudelipõlvkonna kõige kangema mootoriga enne M3-e. 325 tähist kandvast autost on tal vaid üks hobujõud rohkem, aga tegemist on juba uuema, M52 mootoriga, mille pöördemoment on 245 Nm asemel 280 Nm.

Foto: Auto24.ee

Sees on huvitava lahendusena leidnud endale koha helerohekad istmed, mis on väidetavalt BMW enda Individual valikust.

Konkreetse auto puhul on küll väike mööndus, sest see ei asu Eestis, vaid Lätis, aga ilusa auto puhul ei ole distants oluline.

Foto: Auto24.ee

Manuaalkastiga 328 on korralik sportbemm, aga aasta tagasi Lätti jõudnuna, on peale pandud ka gaasilahendus, mis muudab igapäevase sõitmise väga ökonoomseks.

BMW 525 E34, 1992. aasta, 5500 eurot

Loomulikult mahub tabelisse ka üks 190-hobujõuline 5. seeria. Manuaalkastiga ning lihtsalt imelist sügavpunast värvi.

Foto: Auto24.ee

Sama põlvkonna 525 BMW-sid on müügis palju, aga märkimisväärne on tehtud tööde ja hoolduste nimekiri, mis kuulutusele on lisatud. Seda tuleks pigem võtta positiivsena, et eelmine omanik on olnud fänn, mitte ei ole üritanud seda ribadeks sõita.

Foto: Auto24.ee

Sõidukit on veidike tuunitud, aga maitsekalt. Samas tuleb väikese lisaraha eest kaasa juppe, millega saab tuuningut edasi arendada.

Ilus E34, millega järgmine fänn võiks edasi tegeleda.

BMW 318 E30 M Technic II, 1987. aasta, 15 000 eurot

See auto on valikus, kuna on lihtsalt niivõrd jabur. Keegi on võtnud E30 põlvkonna 318 ning pannud sinna palju kaasaegsema R6 diiselmootori, millel vähemalt kuulutuse järgi on 340 hobujõudu.

Foto: Auto24.ee

Kuna mootori tüübiks on märgitud M57N, aga sellise valikus ei ole nii võimsat versiooni, siis ilmselt on tegu veel ka tuunitud mootoriga. Eks võite ise ette kujutada, mida sellise võimsusega mootor teeb autoga, mille tühikaal originaalis on vaid 1010 kg.

Muuseas maanteeameti register näitab, et autole on 2016. aastal pandud tõepoolest 3-liitrine diisel, aga 184-hobujõuline. Eks huviline saab täpsemate seadete kohta järgi küsida.

Foto: Auto24.ee

Kahjuks ei ole müüja peale lakoonilise “auto heas korras ning kõik, mis küljes toimib” mingit lisainfot pannud, aga piltidel näeb see hullus tänu M-Tech II kerepaketile väga hea välja.

Selliste vanemate, aga ägedate BMWde ostmiseks saab kasutada Auto24 laenu, mille puhul ei ole oluline auto vanus, samuti ei ole vaja sissemaksu ega kaskokindlustust. Sõiduk on kohe sinu oma ning kui tahad edasi müüa, siis ei ole tüütut liisingu lõpetamise kohustust.

Tutvu tingimustega SIIT.

Inbank AS-i poolt pakutava autolaenu krediidi kulukuse määr on 17,86% aastas järgmistel näidistingimustel: laenusumma 4500 EUR, laenuperiood 72 kuud, fikseeritud intressimäär 14,9%, lepingutasu 95 EUR, haldustasu 1,50 EUR, igakuine osamakse 97,23 EUR, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 7096,51 EUR. Enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingu tingimustega ja vajadusel pidage nõu asjatundjaga.

Märksõnad: , , , , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.