Inbanki blogi

5 kiiret Subaru Imprezat 2800 kuni 24 000 euro eest

Fotod: Auto24.ee

Jaapani kahe kangelase, Subaru Impreza ja Mitsubishi Lanceri kiiretest mudelitest on ilmselgelt Eestis paremini esindatud Subaru. Kasutatud autode hulgas leiab 17 Subarut ja 8 Mitsubishit.

Impreza WRX on kõike muud kui “kiire ja muretu pereauto”. Jah, vanemaid saab ka universaalkerega, seega sa võid ennast lohutada, et praktiline, aga õigem on ikkagi nimetada asju õigete nimedega — hobisõiduk, mis nõuab palju, aga pakub vastu ka.

Valisime Eesti Imprezade valikust välja mõned, mis kuidagi erilisemalt silma jäid. Tõeline ostuhuviline vaatab nagunii kõik teised ka üle.

Subaru Impreza WRX RHD, universaal, 218 hj, 2800 eurot

Hetkel kõige odavam müügis olev kiire Impreza, mille hinna üks põhjus võib peituda täheühendis RHD ehk right hand drive ehk rool asub meie mõistes valel pool. Tõelist JDMi fänni see muidugi ei peluta.

Samuti on müüja öelnud, et kuna auto seisab jõude, siis puudub ka ülevaatus. Kas selle läbimiseks on midagi peale kohalemineku veel vaja teha, ei ole öeldud.

Muus osas tundub autot olevat küll. Erilisemad veljed, universaalkere ja vähemalt piltidel viisakas välimus. Subaru-maailma sisenemiseks hea toorik.

Subaru Impreza WRX, 260 hj, 7777 eurot

Hinnaklassis sammuke ülespoole astudes muutub ka valik kirjumaks, aga silma jääb üks Grigio Telesto halli tooni auto. Ja mitte ainult selle hiiglasliku tagatiiva tõttu.

Pigem avaldab muljet tehtud tööde, parenduste ja hoolduste nimekiri. Müüja on väga põhjalikult kõik kirja pannud ning näha on, et koonerdatud ei ole. Seega on võimalik soetada kellegi juba olemasolev projekt ja sellega edasi minna.

Näiteks 30 000 km tagasi on tehtud mootori kapitaalremont ja taastatud turbo. Peale seda veel ka käigukasti hooldus ning sel suvel on alla pandud STI vedrustus. Kolm aastat tagasi tehti ära põhjalikud keretööd. Auto on tuunitud 260 hj peale, aga varu peaks olema veel kõvasti.

Subaru Impreza WRX STI, 340hj, 14 000 eurot

Järgmine hinnaklass algabki juba 14 000 euro juurest ning siit leiab tagasihoidlikult agressiivse välimusega STI. Hõbedane värv ning igasuguste kleepsude või kuldsete velgede puudumine töötab koos jõuliste keredetailidega üllatavalt hästi.

Tehtud on olulisi töid veermikus ja kõik püstakud ja asjad, mis lahti võeti, käisid liivapritsis ja värvimises. Müüja sõnul varjatud vigu pole, autosse on palju investeeritud ning sõiduk on väga heas tehnilises korras.

Rohkem lisainfot pole kuulutuses toodud, aga omanik ütleb, et tõsisemale huvilisele jagab ta veel pilte ja infot. Igatahes, ilus auto.

Subaru Impreza WRX STI, 340hj, 18 000 eurot

See universaalkerega Impreza on juba seiklus peeglitagusele maale. Tuuningut tunneb kehaga, näeb silmadega ning kuuleb kõrvadega ehk edasi on aidatud nii mootorit, disaini kui ka audiosüsteemi.

Müüja sõnul on ta seda autot 10 aastat ehitanud, seega ilmselt ei ole seal ühtegi sõlme, mille kohta puuduks info. Lisaks on kirjas, et ostja saab poleeritud ning keraamikaga kaetud sõiduki.

Seega kui huvi on täiesti teistsuguse Impreza vastu, siis ilmselt paremat varianti ei ole. Välja on toodud ka kiirendusnumber, milleks on 4,1 sekundit sajani. See on ikka väga hea tulemus.

Subaru Impreza WRX STI Petter Solberg Edition, 265 hj, 24 000 eurot

See siin on hetkel kõige kallim Eestis müügil olev Impreza. Kuulsa rallisõitja eriversioon, mis vähemalt kuulutuse järgi tundub olevat võrdlemisi originaal ning tuunimata.

Müüja sõnul on autol tehases paigaldatud Prodrive Performance Package (väljalase, ECU, turbo timer), reguleeritav keskmine diferentsiaalilukk ning tegu on ainsa nii väikese läbisõiduga ja tehasest tulnud vasakpoolse rooliga Petter Solberg Editioniga, mis müügis.

Muus osas klassikaline kiire Impreza välimus — sinine, kuldsed veljed, suur tagatiib. Kollektsionäärile sobiv auto, millega saab ka sõitmas käia.

Kuidas osta?

Kui säästudest jääb puudu või ei taha kohe kõike välja käia, siis ostmiseks on võimalik kasutada Auto24laenu (kuni 15 000 eurot) või Auto24liisingut (kuni 25 000 eurot). Nende kummagi puhul ei ole kohustuslikku sissemakset ega kaskokohustust. Samuti ei mängi rolli sõiduki vanus.

Kaskokindlustuse tegemine kallimate autode puhul on muidugi mõistlik, aga Auto24laen ja Auto24liisingu puhul on võimalik valida ise kaskokindlustuse tingimused.

Auto24laen ja Auto24liising on finantskohustused. Enne laenu taotlemist ja laenulepingu sõlmimist hinnake oma varalist olukorda ja laenuvajadust, et veenduda, et olete võimeline laenu õigeaegselt tagasi maksma. Maksete õigeaegselt tasumata jätmise korral võib kaasneda kohustus tasuda viivist ja hüvitada võla sissenõudmiskulud. Laenulepingu nõuetekohane täitmata jätmine võib raskendada tulevikus laenude saamist nii Inbankist kui ka teistest finantsasutustest. Palun tutvuge enne laenamist krediidi kulukuse määraga ning sellega kui palju laenu võtmine Teile maksma läheb. Enne otsustamist tutvuge ka Finantsinspektsiooni tarbijaveebiga www.minuraha.ee ja auto24liisingu lepingu tingimustega, lepingueelse teabega ning vajadusel konsulteerige asjatundjatega.

Märksõnad: , , , ,
Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.