Inbanki blogi

5 soodsa hinnaga kiiret klassikut, mis pakuvad nii silma- kui sõidurõõmu

Foto: Auto24.ee

Seekord jäid radarisse erilised vanemad autod. Eesmärgiks oli leida sõidukid, mis olid silmapaistvad uuena ning pakuvad lusti ka praegu. Laias laastus noorklassikud, aga ranget 25 aastast vanusepiirangut ei seadnud.

Pigem oli eesmärk otsida huvitavaid ja mõnevõrra soodsamaid variante. Täitsa tore valik sai.

Kõik need maksavad vähem kui 10 000 eurot ja seega on võimalik nende ostmisel kasutada auto24 autolaenu. Sellega kaasneb kaks väga olulist eelist – puudub sissemaksu nõue ning kaskokindlustuse kohustus. Vanade hobiautode puhul on see väga oluline eelis.

BMW 520 (võimsama mootoriga), 1987. aasta, 7999 eurot

Klassikaline “hainina” 5. seeria, aga mitte päris originaalseades, vaid vahetatud mootoriga. Kapoti all on BMW 2,5-liitrine R6 mootor, millel võimsust 170 hobujõudu.

Foto: Auto24.ee

Kas see hind on odav või kallis, on raske öelda, nagu klassikute puhul ikka. Arvestades, kui hea auto välja näeb ja omaniku sõnul on nelja aasta palju vaeva nähtud ning vajalikud keretööd on tehtud, polegi 8000 eurot väga suur summa.

Tööd on tehtud ka mootoriga ja vahetatud tihendeid ja kolvirõngad.

Foto: Auto24.ee

Auto näeb tänu velgedele ja madaldusele väga sportlik välja ning ka salongis on näiteks sportistmed. Tõeline kaunitar ja pilgupüüdja.

Toyota Celica ST205, 1995. aasta, 7000 eurot

Nelikvedu, manuaalkast ja võimas turbomootor teevad sellest legendaarsest Celica mudelist tõelise ralliauto.

Foto: Auto24.ee

Auto on haruldane ja kindlasti tulevane klassik. Antud juhul tähendab ost ka kõva tööd. Celica ei ole heas korras, aga positiivne on see, et auto on olnud pikalt ühe omaniku käes ja kõik vead on ka ausalt üles loetletud.

Foto: Auto24.ee

Midagi ülemäära hullu esimese hooga silma ei jää, aga toimetamist on kõvasti. Samas saab vastutasuks tõeliselt vinge ja harvaesineva versiooni Celicast. Hea alternatiiv Imprezadele ja Mitsubishi Evodele.

Mitsubishi 3000GT VR4, 1991. aasta, 8900 eurot

Erinevalt Celicast, on see Mitsubishi väga heas seisukorras. Auto on saanud uue värvkatte ja sisu, rohkelt on tehtud omaniku sõnul töid ka tehnikapoolel.

Foto: Auto24.ee

Manuaalkast, 3-liitrine V6, nelikvedu ja 286 hobujõudu on suurepärase sõidurõõmu retsept ka pea 30 aastat hiljem.

Foto: Auto24.ee

Mitsubishi 3000GT on fänniauto, sõiduk entusiastile, kes viitsib ja tahab seda pidevalt kõige paremas seisukorras hoida. Vähemalt see konkreetne auto küll. Tõeline JDM maasikas.

Saab 900 Turbo Cabrio, 1993. aasta, 7000 eurot

On ameeriklaste fännid, bemmiinimesed, JDM kultuuri austajad ja muidugi on Saabisõbrad.

Foto: Auto24.ee

Turboga 900 kabrio võiks olla hea valik nii Saabi juba varem omanud inimesele kui ka esmakordsele proovijale. Muret kindlasti saab olema, aga kui selles autos sõites ka mingit emotsiooni ei teki, siis on selge – sa ei ole Saabiga sama veregrupp.

225-hobujõuline turbokas on tüüpiline vanakool – veidike ei juhtu midagi ja kui siis juhtuma hakkab, hoia ainult roolist kinni. Kabrio on meie arust boonus, mõni võib kurta muidugi kere jäikuse jms üle, aga olgem ausad – selline Saab ei ole nagunii ringraja auto.

Foto: Auto24.ee

2005 aasta kuni tänaseni ühe omaniku kasutuses  olnud ja hooldusajalugu ka olemas. See on ilmselt selle auto üks suurimaid trumpe, kui juba Saabi ostmise otsus tehtud.

Peugeot 205 GTI, 1991. aasta, 8500 eurot

Viimaseks selle nimekirja ilmselt legendaarseim auto – kuulus “lõvikutsikas”, mille ralliversioon on sama legendaarne, kui tänavaversioon sportlike luukpärade seas.

Foto: Auto24.ee

Alati, kui hakatakse heietama legendaarsetest luukpäradest, on 205 GTI raudselt nimekirjas. Sportlik, kiire, hea juhitavusega ning ajastule omaselt igasuguse segavata elektroonikata.

Kui 205 GTI toodeti nii 1,6 kui ka 1,9-liitrise mootoriga, siis see on õnneks võimsam versioon.

Foto: Auto24.ee

Piltide järgi on see konkreetne auto ka väga heas seisukorras. Kindlasti mitte ideaalses, aga kohe sõitmiseks valmis ja no vaadake – see näeb lihtsalt hurmav välja! Lisaks kõigele, odavamaks selliste hinna naljalt enam ei lähe.

Inbank AS-i poolt pakutava autolaenu krediidikulukuse määr on 17,86% aastas järgmistel näidistingimustel: laenusumma 4500 EUR, laenuperiood 72 kuud, fikseeritud intressimäär 14,9%, lepingutasu 95 EUR, haldustasu 1,50 EUR, igakuine osamakse 97,23 EUR, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 7096,51 EUR. Enne otsuse tegemist tutvu põhjalikult lepingu tingimustega ja vajadusel pea nõu asjatundjaga.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.