Inbanki blogi

5 soodsat ja natuke teistsugust autot, millega enda suvi huvitavamaks muuta

Foto: Auto24.ee

Suve hakul tulevad ikka kelmikad ja seikluslikud mõtted. Läheks sinna, teeks seda, matkaks kuhugi, ostaks mingi kihvti auto…

Me teame seda tunnet, eriti viimast osa sellest, seega avasime portaali ja hakkasime otsima. Võtsime ette sõiduautode kuulutused ning püüdsime hinnaklassi hoida mõistliku, sest ilmselt on tegu pigem hobi, kui igapäevasõidukitega.

Sellises hinnaklassis autode puhul saab vajadusel kasutada autolaenu teenust, mis ei nõua näiteks sissemaksu, ega ka kaskokindlustust.

Peamine kriteerium oli erilisus. Autod, mille puhul sarnast nähes mõlemad juhid rõõmsalt lehvitavad, sest nad teavad, et see on üks haruldane juhus.

Buick Electra, 1985. aasta, 2500 eurot

Need puitimitatsiooniga kaetud ja hiiglaslikud Ameerika pereautod tekitavad teatava nostalgiatunde. Meie tänavatel ei ole neid rohkelt kunagi liikunud, küll aga olid nad igas filmis olemas.

Foto: Auto24.ee

Auto ei ole ideaalkorras, aga päris roostehunnikuga ka pole tegu. Seda punast sisu saab kasutada tõepoolest ainult koos sõnaga “salong”. Istekohti, te küsite? Aga muidugi kaheksa! Rohkem kui tänapäevastes linnamaasturites. Kolm ees, kolm keskel ja kaks taga.

Mootor on loomulikult 5-liitrine V8, aga pigem pakub see tankimis- kui sõidurõõmu. See, kuidas kütusekriisi aegses ja järgses autotööstuses suudeti suurest mootorist “tervelt” 150 hobujõudu kätte saada, on tõeline saavutus.

Foto: Auto24.ee

Aga see ei loe midagi – auto on teistsugune ja kahtlemata mugav, silma paistab nagunii. Selles on mingi kummaline ägedus.

Jaguar XJ40, 1987. aasta, 3200 eurot

Kui stiilselt, siis Jaguariga. See 32 aastat vana sõiduk tundub välisel vaatlusel olevat veel täitsa kõbus. Auto on tulnud Eestisse 2008. aastal Šveitsist ja väidetavalt pole talvel sõidetud.

Foto: Auto24.ee

Viimane omanikuvahetus on olnud 6 aastat tagasi, seega võiks praegune müüja selle kohta päris palju rääkida osata. Kahju, et ta seda kõike kuulutusse kirja pole pannud.

Kas Jaguar koguaeg ei lagune? Ilmselt küll, aga seda teevad enamik üle 30-aastaseid autosid. Ja eks see natuke liialdus on ka muidugi.

Foto: Auto24.ee

Mõistlikult korras hoitud XJ40 võib osutuda üllatavalt truuks kaaslaseks ning ilmselt suurim probleem on mitte sage remont, vaid varuosade ja spetsialistide leidmine.

Peugeot 205  CTi Cabrio, 1989. aasta, 3500 eurot

See on nagu legendaarne 205 GTI, aga natuke ei ole ka. Sellel on GTI esimeste aastate 103-hobujõuline 1,6-liitrine mootor, mitte veel see kõige kiirem 1,9-liitrine. 935-kilose tühimassi juures on seda päris palju ikkagi.

Foto: Auto24.ee

Välimus, need ilusad spetsiaalsed GTI veljed ja punane värv – täiesti stiilne prantslane, millega suvel seigelda ja talveks panna hinda koguma.

Foto: Auto24.ee

Auto tundub olevat väga heas seiskorras ja hästi hoitud. Vahetatud on hiljuti rohkelt oluisi asju.

Alfa Romeo 164 Super 3,0 V6, 1998. aasta, 3900 eurot

Alfa 164 ei ole ilmselt auto, mis oleks universaalselt ilus ja kõik õhkaksid selle itaalia disaini ja kirglikkuse peale. Pigem on seal silma paista teatav robustsus ja kandilisus.

Foto: Auto24.ee

See aga sobib väga hästi konkreetse mootoriga – 3,0 V6, millel 180 hobujõudu ja manuaalkast. Aastal 2017. on tehtud põhjalik mootoriremont ning kasutatud on võimsama, 200-hobujõulise QV mudeli osi.

Üldiselt ongi selle auto kõige suurem väärtus endine omanik. Tegemist on alfafänniga, kes on seda autot väga hästi hoidnud, talve pole näinud ning kõik, mis vähegi remonti vajab, on kohe õigeaegselt ära tehtud.

Foto: Auto24.ee

Paremat 164 Eestist ilmselt niipea ei leia ja, kes on kaalunud, see peaks kiirustama.

Cadillac DeVille, 1990. aasta, 4000 eurot

Ilus, väga ilus Cadillac. Stiilne, aga mitte hiiglaslik. Tumedad aknad, kahte tooni kerepaneelid, läikivad rattad – silmapaistev, aga mitte edev.

Foto: Auto24.ee

Mootoriks on V8, aga veab siiski esimene sild. Samas ei ole see probleemiks, sest selles autos puudub vajadus väga rehvi põletada.

Autol on müüja sõnul hea ajalugu ja palju remonttöid ka tehtud. Eraldi toob ta välja, et varuosade hinnad on umbes samad, nagu siinsetel euroopa autodel või isegi odavamad.

Foto: Auto24.ee

Istekohti on loomulikult 6, sest ameeriklane.

Inbank AS-i poolt pakutava autolaenu krediidi kulukuse määr on 17,86% aastas järgmistel näidistingimustel: laenusumma 4500 EUR, laenuperiood 72 kuud, fikseeritud intressimäär 14,9%, lepingutasu 95 EUR, haldustasu 1,50 EUR, igakuine osamakse 97,23 EUR, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 7096,51 EUR. Enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingu tingimustega ja vajadusel pidage nõu asjatundjaga.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.