Eestis on müügis üks väga isuäratav V6 mootoritega Alfa Romeo kollektsioon

Foto: Auto24.ee

Kollektsioon ei pea tingimata olema palju autosid. Kui ühel omanikul on neid neli, kõik on väga heas korras ja ilmselgelt hobiautod, siis on see kollektsiooni nime väärt küll. Kuna kõik on korraga müügis, siis saategi kogu kollektsiooni soovi korral ära osta.

Tegemist ei ole veel klassikaliste, ega isegi noorklassikaliste autodega, aga tänavapildis on nad haruldased küll ning põhiline väärtus seisab nende seisukorras ja hooldetasemes. Ja muidugi selles, et need on kõik V6 mootoriga Alfa Romeod.

Alfa Romeo GT 3,2 V6, 2005. aasta, 5900 eurot

2000ndad oli Alfa Romeole rasked. Peamised staarid olid 147 ja 156, mis õigete mootoritega varustatult said ka palju kiita. Samas oli vägagi suure taagana kaasas vastupidavuse probleemid.

Foto: Auto24.ee

Seepärast ongi selle ajastu autode ostmisel ülimalt oluline eelmine omanik ja auto seisukord. Kõik neli autot on hooldatud ühes kohas, TRK töökojas Tallinnas, mis on juba aastaid spetsialiseerunud Alfade hooldamisele.

See Busso mootoriga GT on haruldane ka seetõttu, et Eestis on peamiselt müügil vaid diiselmootori või 2-liitrise bensiinikaga GT’d. 3,2-liitrine ja 240 hobujõudu pakkuv V6 on tõeline maasikas nii hääle kui kiiruse osas.

Foto: Auto24.ee

Omanik kirjutab, et all on tuttuued suverehvid ja viimased talved on auto seisnud garaažis. Auto on ka visuaalselt väga heas seisukorras ning ühtegi lisakulutust praegu ei vaja.

Alfa Romeo 166 3,0 V6, 2000. aasta, 2500 eurot

Alfa suur sedaan, mille disaini osas valitseb armasta-või-vihka seda suhtumine. Liiga pisikesed esituled, mis ei sobi kuidagi kokku suure tagaosaga.

Foto: Auto24.ee

Kui see sulle meeldib, siis see konkreetne eksemplar on parim valik. Nagu kõik teisedki, siis V6 Busso mootor, mille 226 hobujõudu veavad näo naerule, on heas korras ja korraliku häälega.

Salong on ideaalses konditsioonis ning kõike kroonib manuaalkast.

Foto: Auto24.ee

Omaniku sõnul on ka see auto saanud head hoolitsust ja mitmeid olulisi remonttöid. 2500 euro eest paremat itaallast on raske leida.

Alfa Romeo Brera 3,2 V6, 2006. aasta, 7900 eurot

Brera on üks ilusamaid Alfasid, mis viimase paari kümnendi jooksul on seeriaautode hulgas toodetud. Jätame korraks kallid superautod nagu 8C kõrvale.

Foto: Auto24.ee

Sedaaniga 159 sarnast esiosa jagav Brera ei saanud küll ilusale ja jõulisele disainile päris väärilisi sõiduomadusi, aga 3,2 liitrine V6 on ainuõige valik. Sõiduki tühimass on üle 1,7 tonni, seega väiksemad mootorid jäävad juba liiga nõrgaks.

Mõnus hääl, 260 hobujõudu ja ilus punane värv on iseenesest piisav, et seda autot tahta. Kui veel lisada täielik Eesti ajalugu (uuena ostetud siit) ja oluliste suurte hooldustööde läbiviimine müüja poolt, siis pole ühtegi põhjust seda mitte osta.

Foto: Auto24.ee

Müüja sõnul on seda autot, ilmselt peab silmas ka seisukorda ja versiooni üldiselt, Euroopastki raske leida.

Tulevasele omanikule tuleks igaks juhuks muidugi mainida, et kütust võtab selline mootor väga palju ja siis veel natuke. Samasuguse mootoriga 159 sedaan sai ametliku linnakuluna kirja umbes 18 liitrit saja kilomeetri kohta.

Alfa Romeo GTV 3,0 V6, 2001 aasta, 5900 eurot

Selle neliku puhul on GTV ilmselt kõige “klassikum”, kuigi seda toodeti veel paar aastat peale selle eksemplari valmimist.

Foto: Auto24.ee

Järjekordselt on kõik õige – manuaalkast, Busso V6 ja 220 hobujõudu. Selle tühimass pole otseselt kerge (1490 kg), aga võrreldes Breraga on see ikkagi 200 kg vähem. Samuti on GTV lühem kui Brera, aga teljevahe on pikem, muutes sõiduomadused rohkem sportlikuks.

Foto: Auto24.ee

Ei pea ilmselt lisamagi, et kõik hooldus ja remonttööd on teostatud ning hoitud tõeliste fanaatikute poolt.

Kui tundub, et aeg osta omale Alfa ja selliseid võimalusi ei taha maha magada, siis vanemate autode puhul on võimalik näiteks auto24 laen, mis ei vaja sissemaksu ega ka kaskokindlustust.

Inbank AS-i poolt pakutava autolaenu krediidi kulukuse määr on 17,86% aastas järgmistel näidistingimustel: laenusumma 4500 EUR, laenuperiood 72 kuud, fikseeritud intressimäär 14,9%, lepingutasu 95 EUR, haldustasu 1,50 EUR, igakuine osamakse 97,23 EUR, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 7096,51 EUR. Enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingu tingimustega ja vajadusel pidage nõu asjatundjaga.

Märksõnad: , , , , , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.