Inbanki blogi

Kolm esmaklassilist kupeed 1980ndatest, millega on stiilipunktid garanteeritud

Fotd:Auto24.

Kuulus autoajakirjanik Jeremy Clarckson on öelnud, et kuigi kupeed võivad olla ebapraktilised ja kallid, loeb nende puhul kõige enam stiil. Kui neil on seda kamaluga, siis neid ostetakse.

Kui räägime stiilist ja autodest, siis vähesed kümnendid autoajaloos seovad need kaks märksõna nii edukalt kokku. Sukeldusime autoportaalidesse, et tuua teieni kolm väga ilmekat ning kaunist kupeed kaheksakümnendatest.

1989 Volkswagen Scirocco

Äärmiselt kaunite ning helgete fotode saatel on müüki ilmunud üks teise põlvkonna, 1989. aasta Volkswagen Scirocco. Scirocco, mis tähendab Sahara kõrbest Vahemerele puhuvat tuult, sümboliseerib Volkswageni mudelivalikus ühtlasi ka sportlikkust. Sciroccole järgnes teinegi kuulus Volkswageni kupee — Corrado.

Autot liigutab 1,8-liitrine mootor ning ehkki jõunumbrid pole just aukartustäratavad, kaalub masin alla tonni. Nipsakas tagatiib ning efektne mustvalge värvilahendus teevad Sciroccost ilmselt igal youngtimer’i üritusel tõelise peapööraja.

Kirjelduse järgi on äsja vahetatud bensiinipaak ning auto on saanud täishoolduse, ülevaatus kehtib järgmise aasta augustini. Hinnaks küsitakse 6000 eurot.

1983 Alfa Romeo GTV

See Alfa Romeo GTV on masin, millega sõites võib kindel olla, et teist samasugust meie teedel ilmselt praegu vastu ei jaluta. Gran Turismo Veloce akronüümi all liikuv ning Giugiaro disainitud kere kuulub Alfa Romeo fännide seas hinnatumate hulka.

Kuigi V6-mootoritega isendid on GTVde puhul tõelised magnetid, pakub ka kaheliitrine mudel itaallastele omast sõiduemotsiooni ning kirevaid kogemusi.

Omanik on autoga parajalt vaeva näinud: vahetanud ära nii bensiinipaagi, kütusenivoo anduri kui kogu summutijooksu ning remontinud ära ka karburaatorid.

Punase rooli ning heledate istmetega salong tundub olevat samuti koht, kuhu kõikide oma probleemide eest põgeneda. Auto eest küsitakse 11 000 eurot ning võib kindel olla, et selle hinnad ainult tõusevad.

1980 Mercedes-Benz CE 230

Selle nimekirja kõige kallim kupee on surematu kuulsusega 123-kerega omaaegne Mercedese lipulaev. Kuldsetel ja hästi sobivatel randiga kärgvelgedel istuva Mercedese eest küsitakse 18 000 eurot.

Põnev on ka omaniku kirjutatud lisainfo. Auto on toodud üheksakümnendatel Saksamaalt ning 167 000 km läbisõit on originaalne.

Vahepeal on auto läbinud ka taastamiskuuri. Kui veljed ja originaalvedrustus ära vahetada, on võimalik autole taotleda musta numbrit.

Kuidas osta?

Kui säästudest jääb puudu või ei taha kohe kõike välja käia, siis on ostmiseks võimalik kasutada nii Auto24laenu (kuni 15 000 eurot) kui ka Auto24liisingut (15 000–25 000 eurot).

Kummagi puhul ei ole kohustuslikku sissemakset ega kaskokohustust. Samuti ei mängi rolli sõiduki vanus.

Kaskokindlustus on selliste haruldaste ja väärtust koguvate autode puhul muidugi mõistlik, aga nende lahenduste puhul on võimalik valida ise kaskokindlustuse tingimused.

Auto24liising ja Auto24laen on finantskohustused. Enne taotlemist ja laenulepingu sõlmimist hinnake oma varalist olukorda ja laenuvajadust, et veenduda, et olete võimeline laenu õigeaegselt tagasi maksma. Maksete õigeaegselt tasumata jätmise korral võib kaasneda kohustus tasuda viivist ja hüvitada võla sissenõudmiskulud. Laenulepingu nõuetekohane täitmata jätmine võib raskendada tulevikus laenude saamist nii Inbankist kui ka teistest finantsasutustest. Palun tutvuge enne laenamist krediidi kulukuse määraga ning sellega, kui palju laenu võtmine Teile maksma läheb. Enne otsustamist tutvuge ka Finantsinspektsiooni tarbijaveebiga www.minuraha.ee ja auto24liisingu lepingu tingimustega, lepingueelse teabega ning vajadusel konsulteerige asjatundjatega.

Märksõnad: , , , , , , ,
Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.