Inbanki blogi

Vaata ja unista: 6 väga erinevat ja lahedat kasutatud autot, mis hiljuti müüki tulid

Foto: Auto24.ee

Mõnikord on lihtsalt väga raske valida. Lähed poodi, tahad jäätist, aga millist võtta? Natuke on šokolaadi jätsi isu, samas võiks seigelda ju kohupiima-maasika jäätisega? Või midagi veelgi kummalisemat?

Nii juhtus ka seekordse kasutatud autode valikuga. Lõime käega ja läksime lihtsamat teed – võtsime lihtsalt sellel nädalal lisatud kuulutused ja tegime korraliku mikstuuri. On vaniljejäätist ja on ka vulkaanituhast valmistatud artišoki-ambroosia jäätist. Milline on sinu valik?

Ka hinnaklassid on sellised, et kes otsib soodsamat hobiautot suveks aga ei taha kohe palju raha välja käia, saab kasutada autolaenu pakkumisi. Kellel isu natuke kallima auto järgi, siis tasub vaadata auto24 liisingu poole.

BMW 535, 1989. aasta, 4000 eurot

Manuaalkastiga 3,5-liitrine reaskuuene E34 BMW. Kui see koodirida sulle arusaadav on, siis ilmselt klõpsad ka kuulutusel.

Foto: Auto24.ee

Selle põlvkonna 5. seeria on veel kuulus langzeitautomis oli ehitatud kestma võimalikult kaua. Kuna müüja väidab, et auto on korralikus seisukorras ja hiljuti on tehtud oluline hooldus, siis võib juhtuda, et tegu saab olema teie parima sõbraga veel pikaks ajaks.

Sellega võib, aga ei pea driftima ja kiirendamas käima. Soliidne ja mugav luksussedaan, mis on juba täiesti ausalt välja teeninud noorklassiku austava tiitli. Sõna “väärikas” oleks asjakohane.

BMW 540, 1995. aasta, 5800 eurot

Jälle “vana viiene”? Jah, nagu öeldud, seekord lihtsalt ei suutnud valida, seega võtsime kõik.

Kui eelmine oli pigem rahulik kruiiser, siis see eksemplar on juba samm edasi. 286 hobujõudu, aga mõistlikku sõidustiili aitab hoida automaatkast.

Foto: Auto24.ee

Olulised on aga need kaks lauset: “Säilitud maksimaalselt originaalina. Tehtud – karpide vahetus, korrosiooni tõrje ” ja “auto on kasutatud pühapäevaautona ja seisab garaažis. Roostet, mõlke, kriime ei esine.”

Sisu on autol hetkel ilmselt kõige nõrgem koht.Foto: Auto24.ee

Lisajuttu on kuulutuses palju ja muidugi ei saa selle raha eest ideaalses korras autot, aga väga hea stardiplatvorm on üheks pikaaegseks hobiautoks olemas.

666OMG number õnneks kaasa ei tule, selle asemel 540TFE, mis on isegi toredam.

Bentley Arnage, 1997. aasta, 21 900 eurot

See on fänniauto. Niisama seiklejatel osta hobiautoks Bentley ei ole väga mõistlik, sest kulud võivad üllatada ja mitte meeldivalt.

Foto: Auto24.ee

Kuniks kõik aga töötab, siis on natuke enam kui 20 000 euro eest võimalik endale saada päris Bentley. 20 aastat tagasi maksis see auto vähemalt 10x rohkem ja see on veel tagasihoidlik hinnang.

Lisainfot on auto kohta vähe, aga kuna päritolumaaks on Jaapan, siis võib üldistada, et auto ei tohiks olla väga hullus seisus.

Foto: Auto24.ee

Üks on kindel – midagi sarnast teile väga tihti vastu ei sõida ja sõbrad tahavad kõik sõidud teha just sinu autoga.

Porsche 911 Carrera, 1998. aasta, 19 900 eurot

Tere tulemast Porsche maailma. See 911 tundub olevat sobiv sõiduk, millega avada uks tõeliste sportautode mängumaale.

Tegu ei ole kõige kiirema 911’ga, palju arust ei ole need esituled ka legendaarse auto õnnestunuim disain, aga vaadake hinda!

Foto: Auto24.ee

Konkreetne auto jätab piltidel päris hea mulje ning kui sa pole just kogenud Porsche-entusiast, siis vaevalt see 300 hobujõudu esialgu nõrgaks jääb. 911 Turbod on ligi kaks korda kallimad ja nõuavad juhilt ka väga palju rohkem oskusi.

Üks väga-väga ilus ja võimas 911 jäi sel nädalal veel silma, aga hind on juba täiesti teisest hinnaklassist.

Chevrolet Corvette Stingray Z51, 2015. aasta, 55 000 eurot

Ja nüüd läkski käest ära. Maandusime hinnaklassi, mis ei ole enam mõistlik, aga kui teha ägedast autost head pildid, siis on raske vastu panna.

Foto: Auto24.ee

Z51 Performance Package mudelil on 466 hobujõudu ja muidugi tagavedu, sestap pole tegu just väga lihtsa autoga, millega kiiresti sõita.

Foto: Auto24.ee

Selle auto teevad võimsusnäitajatele lisaks eriliseks ka värv ja sisu. Corvette on jõudnud ka lõpuks sinna, kus materjalid ja üldine disain vastab hinnaklassile. Silmapaistev ja stiilne ameeriklane. Meile meeldib!

Ferrari GTC4 Lusso, 2019. aasta, 319 999 eurot

See rikub kõiki meie enda sisemisi kriteeriume – see on uus auto, see ei asu Eestis ja noh, see pole kättesaadav ka paljudele neist, kes muidu mahuks Eestis “1%” sisse.

Foto: Auto24.ee

Aga te lihtsalt vaadake seda – skulptuur! Puhas kunst ja esteetika. V12 mootoriga kaheukseline pereauto, mis kiirendab nullist sajani 3,4 sekundiga.

Foto: Auto24.ee

Mingil põhjusel on see auto24.ee portaali jõudnud ja kui me seda nägime, siis olime müüdud.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.