Lexuse mudelivalikusse on lisandunud NXi erimudel – NX Overtrail – mis eristub oma ekslusiivse Moon Desert välisvärvi poolest, olles samal ajal nii praktiline kui ka luksuslik.
Uus NX Overtrail mudeliga soovib Lexus kõnetada kliente, kes hindavad vaikset sõitu, ülimugavat salongi ning vaimustavaid sõiduomadusi.
Tavalisest NX mudelist eristavad Overtraili välised disainielemendid ning tõstetud vedrustus, mille tulemusena on istmed nüüd kõrgemal ning juhi ja kaasreisijate väljavaade veelgi parem.
Auto on kõrgem
NX Overtrail eristub teistest NX mudelitest oma erilise välimusega. Auto on 15 millimeetrit kõrgem ja all on eksklusiivsed 18-tollised mattmustad alumiiniumveljed, millele on paigaldatud paksemad kõikvõimalikel maastikel sõitmist võimaldavad rehvid. Mustad disainidetailid – katuseraamid, küljepeeglite korpused ja udutuleümbrised – annavad NX Overtrailile selgelt äratuntava iseloomuliku ilme.
Salong on Lexusele omase viimistlusega. Istmeid katab pehme ja väga vastupidav Tahara kunstnahk. Elegantsi lisavad uued Bookmatch puidust detailid.
Uue NX Overtraili kliimaseadmes on kasutusel täiustatud nanoe™ X õhukvaliteedi tehnoloogia, mis pihustab salongi miljardeid mikroskoopilisi veemolekule – sellel on tõestatud toime bakterite, viiruste, hallitusseente ja ebameeldivate lõhnade vastu. Lexus Climate Concierge süsteem reguleerib temperatuuri täpselt, et kõigil reisijatel oleks mugav. Esiistmed on soojendatavad, ventileeritavad ning elektriliselt reguleeritavad.
Meeleoluvalgust on võimalik valida 64 värvitooni vahel
Salongis on ka meeleoluvalgus – kaunilt hajutatud valgustuselemendid põrandal, ukselinkidel ja keskkonsoolil. Valikus on 64 värvitooni, mida saab vastavalt tujule või reisi iseloomule vahetada. Lexus ise on esile tõstnud 14 tooni, mis väljendavad looduse ilust inspireeritud meeleolusid.
Auto on ruumikas. Isegi kui kõik istmed on paigas, mahub pagasiruumi kaks suurt kohvrit. Tagaluuk avaneb elektriliselt, koos käed-vabad-süsteemiga muudab see laadimise eriti lihtsaks. Kui pagasiruumi on juurde tarvis, saab istmed kokku klappida. Muidugi on võimalik kasutada ka erinevaid lisatarvikuid, nagu katusebokse ja jalgrattaraame.
NX Overtrail hoiab maailmaga ühenduses uusima Lexus Link Pro meelelahutussüsteemi kaudu. Sellesse kuuluvad kõrglahutuslik 14-tolline puutetundlik ekraan, häälassistent ning nii pilvepõhised kui ka sisseehitatud navigeerimissüsteemid. Esipaneelil on USB-A port seadmete ühendamiseks, neli USB-C laadimisporti ning juhtmevaba nutitelefoni laadimisalus. Lihtne juhtmevaba ühendus on saadaval nii Apple CarPlay kui ka Android Auto jaoks.
Turvalisuses järeleandmisi ei tehta
Uusim Lexus Safety System + kasutab täiendatud kaamera- ja radaritehnoloogiat, mis kontrollib NX ümbrust, tuvastab ohte ja hoiatab juhti või alustab pidurdamist ja vajadusel sõiduki juhtimist, et vältida õnnetusi. Lisaks turvalisuse tagamisele vähendab see rooli taga olija koormust, hoides ühtlast kiirust ja ohutut kaugust teistest sõidukitest.
NX oli esimene Lexus, mis varustati nutika lukustussüsteemiga. See on ühendatud auto pimenurgaanduritega ja annab hoiatuse, kui ust avades keegi tagant lheneb. Vajadusel takistab süsteem ukse avanemist, kui kokkupõrkeoht on suur.
Kõrgendatud kliirensiga NX Overtrail ületab maapinna ebatasasusi sujuvamalt. Libedatel ja pehmematel pinnastel saab juht valida Trail režiimi, mis optimeerib auto vedrustust ja juhtimissüsteeme vastavalt teeoludele.
Auto on eriti vaikne
NX Overtrail sõidukogemuses on keskendutud vaikusele ja rahule. Et tagada sõidumugavus, kaardistas Lexus arendusprotsessi algfaasis kõik müraga kaasnevad probleemkohad.
Müra vähendamiseks võeti kasutusele parema helikvaliteediga klaas nii tuuleklaasil kui ka esimestel akendel. Tähelepanu pöörati ka õhuventilaatorite kujundusele, et minimeerida liikumisest tekkiv tuulemüra. Aktiivne mürakontroll vähendab mootori müra ja kõminat.
Uut Lexus NX Overtraili on saadaval nii täis- kui ka pistikhübriidina. Uue NX Overtrail hinnad algad 70 100 eurost.