Mazda kinnitas ametlikult, et hakkab uuesti rootormootoreid tootma. Seda aga selleks, et need suurendaksid elektritoitel mudelite sõiduulatust.
Esimesed elektrifitseeritud Mazdad jõuavad tootja sõnul müügile 2020. aastal. Üks neist on puhastverd elektriauto, teine aga rootormootoriga hübriid.
Esialgu pole teada, millist laadi jutuksolevad mudelid olema saavad. Öeldavalt seavad need esikohale sõiduelamuse.
Mazda mootorite arendusosakonna ülemus Mitsuo Hitomi on juba varem selgitanud, et rootormootori eelised generaatorina toimiva sõiduulatuse pikendajana on suhteliselt suur erivõimsus ning eelkõige vaikus. Nüüd teatas ettevõte, et sisepõlemismootor hakkab töötama ka vedelgaasi (LPG) pealt.
Kuuldused, et rootormootor võib elektritoitel auto juures generaatorina comebacki teha, on ringelnud juba aastapäevad.
Viimati tootis Mazda rootormootoriga sõiduautot 2012. aastal, kui lõppes sportauto RX-8 valmistamine. Seevastu Pro Mazda Championshipi nimelises vormelisarjas sõideti sedalaadi jõuallikatega veel eelmisel aastal.