Tänavu uuendati Mazda MX-5 sportautot kaasates väiksemaid kosmeetilisi muudatusi ja tehnilisi uuendusi võimsamale 2-liitrisele mootorile.
Tänapäeva väikese mahuga turbomootorite seas on uute vabalthingavate jõuallikate leidmine raskem, kui arvata võiks. Õnneks hoolitseb Mazda selle eest, et sujuvad ja kiiresti reageerivad mootorid on massidele saadavad nii kaua, kui võimalik.
Tänavu uuenduskuuri läbinud MX-5 sportauto peamiseks muudatuseks oli 2-liitrise bensiinimootori põhjalik uuendamine, et tõsta nii võimsust, kui ka pöörete piirajat.
Kergemad kolvid, uuendatud nukkvõll, drosselklapp ja ka õhuvõtu voolikud on vaid mõned detailid, mis mootoris uuendati.
Kiiremini rohkelt õhku mootorist sisse ja välja juhtides tagab parema kütusepõlemise ja suurema võimsuse. Sellele aitavad kaasa juba mainitud uuem drosselklapp ja õhuvõtu süsteem ja ka uuendatud ka väljalaskesüsteem, mis tagab ka sportlikuma heli võrreldes senise MX-5-ga.
Kõrgema piiraja osas panustavad kergemad pöörlevad osad mootoris. Näiteks on kolvid 27 grammi kergemad ja nukkvõll, kuigi sama kaaluga, on nüüd jäigemast materjalist tagades sujuvama mootoritöö.
Kõikide muudatuste tulemuseks on 2-liitrise Skyactiv bensiinimootori võimsus tõusnud 24 hj võrra 184 hobujõuni. Pöördemoment on kasvanud tagasihoidlkumalt 5 Nm võrra, kuid mootori pöörete piiraja on see-eest tõusnud aga 700 pöörde võrra 7 500 pöördeni.
Tänu võimsamale mootorile langeb pehme katusega MX-5 kiirendusaeg 0,8 sek võrra 6,5 sekundini ja kõvakatusega RF variandil 0,6 sek võrra 6,8 sekundini. Lisa boonuseks langeb ka CO2 heitgaaside kogus.
Uuendatud Mazda MX-5 jõuab Euroopa turule alates 1. septembrist.