Mazda Motor Corporation ületas oma eelmisel aastal tehtud esimese kvartali rekordi 7% võrra, müües 2018-2019 majandusaasta esimeses kvartalis (1. aprill-30. juuni) 403 000 autot.
Suurimad müügihitid on loomulikult linnamaasturid ning hoogu lisasid veel ka Mazda CX-3 ja Mazda 6 mudeliuuendused, mis mais ja juunis esimestes kohtades juba turule jõudsid. Suve lõpus saabub Euroopasse ka Mazda MX-5 mudeliuuendus, seega oodata on heade tulemuste jätkumist.
Müük tõusis kõikides suuremates piirkondades. ASEANi regioonis 24% ehk 32 000 autot, koduturul Jaapanis 19% 49 000 autoni, Põhja-Ameerikas 9% ja 116 000 autot. Euroopas müüdi kokku 59 000 autot, mis teeb kasvuks 1% aga näiteks Hispaanias kasvas müük lausa 27%.
Vihmade tehtud kahju on veel hindamisel
Käive ulatus esimeses kvartalis 6,72 miljardi euroni ning puhaskasum 158 miljonit eurot.
Olulist rõhku pannakse edasimüüjate võrgustiku arendamisele ja toetamisele, et brändi tugevdada ning kvaliteeti veelgi tõsta.
Majandusaasta prognoosiks on pandud 1 662 000 auto müümine ja puhaskasum 615 miljonit eurot ning see jäi esialgu püsima. Küll aga pole veel kokku löödud ja analüüsitud neid kahjusid, mille põhjustasid Jaapanit tabanud rekordilised vihmad. Jaapanis oli Mazda autode tootmine 7.-11. juulini seetõttu katkestatud.