Põnev teada: kuidas disainiti sportbrändi CUPRA logo?

Kui CUPRA kaks aastat tagasi eraldi brändina debüüdi tegi, tekitas lisaks võimekale debüütmudelile Ateca CUPRA-le parajalt kõneainet ka uudne pronksikarva logo.

Uus embleem koosneb kahest kattuvast ning sümmeetrilisest “C” tähest. Logo disainerite sõnul rõhutab see tugevust ning iseseisvust, mis ühtlasi kirjeldavad hästi ka brändi väärtuseid.

Samu põhimõtteid kannavad edasi ka pronksvärv Cup Copper ning aeg-ajalt teistel disainielementidel kasutatav Petrol Blue sinine. Pronksi võime näha näiteks pidurisadulatel ning mitmetel viimistlusdetailidel interjööris.

Iseloomu esiletõstmine on CUPRA jaoks kõrges hinnas. Logo tegemisel oli põhiliseks inspiratsiooniks erinevate maailma klannide ja hõimude ühtekuuluvustunne, julgus, omapära ning tribal kuvand.

Praegusel hetkel leiab sportlikku ning robustse logo linnamaasturite Ateca ja Formentori ning Leon CUPRA ja selle universaalkerega versiooni (ST) küljest. Lähiajal lisandub koosseisuga ka esimene täiselektriline luukpära Born.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.