Cupra esimene mudel on sportlik versioon Ateca linnamaasturist

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Foto: Cupra.

SEATi eraldiseisev Cupra bränd on teinud Suurbritannias teatavaks uue Cupra Ateca sportmaasturi hinnakirja ja täpsemad andmed.

Nelikveoline performance mudel tuleb 296-hobujõulise 2.0-liitrise bensiinimootoriga, mida pakutakse eksklusiivselt 7-käigulise topeltsiduriga käigukastiga. Standardina on linnamaasturil olemas võtmeta sisenemise võimalus, 8-tollise ekraaniga navisüsteem, parkimisabi ja juhtmevaba laadimisalus.

Kuigi linnamaastur on ehitatud samale Volkswagen Grupi MQB platvormile, mida kasutavad mitmed SEATi sõidukid, on Cupra versioon loodud täiesti teistsugust sõiduelamust pakkuma. Muudetud on nii vedrustuse kõrgust kui ka jäikust, et tagada “Cupra” režiimiga sõites agressiivsem sõit.

Cupra on hüljanud elektroonilise helivõimendi, mida paljud võimsamad MQB platvormi mudelid kasutavad. Standardina tulevad Cuprale 19-tollised veljed 17-tolliste piduriketastega ning valikus on ka suuremad Brembo pidurid.

Mitmeid erinevusi ja muudatusi on näha ka välimuse ja sisu osas, alates Cupra brändingu ja värvikombinatsioonidega ning lõpetades interjööris kasutatavate materjalidega.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.