SEAT

Mida Seat tänavusel Frankfurdi autonäitusel esitleb?

Cupra Tavascan ideeauto, mis annab aimu brändi järgmisest mudelist.Fotod: Seat.

Seati jaoks on tänavusel Frankfurdi autonäitusel peamiseks fookuseks uue elektrilise mudelivaliku esitlemine, alates brändi esimestest täiselektriliste mudelite Mii ja el-Borni kuni Cupra uue Tavascan ideeauto esitlemiseni.

Kolme elektriauto kõrval esitletakse ka uut Tarraco FR pistikhübriidi – neljas elektriline mudel kuuest, mis aastaks 2021. müügile peavad jõudma.

Pilk elektrilise tuleviku poole

Kui Cupra Formentor oli hübriidse ja sportliku linnamaasturina brändi esimene eraldiseisev mudel, siis Frankfurdis esitletav Cupra Tavascani ideeauto annab aimu brändi järgmisest projektist, milleks on esimene Cupra täiselektriline mudel. Ei ole vaja mainidagi, et sarnaselt teistele Volkswagen Grupi elektriautodele arendatakse ka Tavascanit juba uuele MEB platvormile.

Frankfurdi autonäituse kuupäev saabub tänavu Seati jaoks olulisel momendil, kuna parasjagu tähistab ettevõte järjekordset rekordaastat (perioodil jaanuarist augustini) ning näitusel esitletud mudelid annavad selge sihi brändi uuest sihist, milleks on mõistagi elektrifitseerimine.

Tarraco linnamaasturist jõuavad müügile nii pistikhübriidne kui ka FR versioon.

Cupra Tavascan ja Seat Tarraco FR PHEV tähistavad selget sammu elektrilise sõiduviisi poole. Cupra ideeautosse on kombineeritud linnamaasturi kindlus ja kupee sportlikkus. Pagasiruumist leiab ka teise brändi jaoks olulise valdkonna selge sümboli – eXS KickScooter elektritõukeratta.

Lisaks uuele Cupra mudelile näitab Seat ka Tarraco linnamaasturist uusi versioone: FR varustusaste ja pistikhübriid, millega saab sõita puhtalt elektri pealt üle 50 kilomeetri ning mille heitenäitajad jäävad alla 50g/km kohta. Elektri- (85 kW) ja bensiinimootori (110 kW) koostööna on pistikhübriidne versioon seni mudelivaliku võimsaim.

Eesmärk on elektriline transport kõigile saadavaks muuta

Näitusel teatas Seat ka uue elektrilise Mii eelmüügi avamisest septembri keskpaigast. Seati selge eesmärk on muuta elektriline mobiilsus taskukohasemaks. Linnakeskkonda loodud elektriline väikeauto on seetõttu eriti oluline, kuna on üks selle eesmärgini jõudmise võtmeid.

Elektrilise Mii saab näiteks Saksamaal kätte juba alates 145 euro eest kuus ilma mingi sissemakseta 36-kuuliseks liisinguperioodiks või täiesti välja osta 16 300 euro eest (kui arvestada sisse Saksa valitsuse toetusi). Mii elektriline mudel on müügil 14 riigis alates septembri keskpaigast ning jõuab päriselt turule 2020. aasta alguses.

Uus täiselektriline Mii.

Koos Mii müügile tulekuga tutvustab Seat ka nutikat Wallbox kodulaadijat, mille kodu juurde paigaldada kohe kui elektriauto soetatakse. Nutitelefoni või veebilehe kaudu saab auto laadimist optimiseerida ja aku tasemel pidevalt silma peal hoida.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.