Pilt selgeks: milline on tänane CUPRA mudelivalik?

Foto: SEAT.

Cupra teeb esimesed sammud elektrifitseeritud tuleviku poole juba sel aastal, kui autopargiga ühinevad kolm väga võimekat pistikhübriidi. Järgmisel aastal on turule oodata ka Cupra esimest elektriautot El-Born. Milline näeb aga välja Cupra mudelirivi täna?

Cupra kõige esimeseks mudeliks oli sportmaastur Ateca, mis baseerub SEATi enimmüüdud krossoveril. Viimasest eristab teda aga kaheliitrine turbomootor, mis toodab 221 kW / 400 nm ning lennutab ta nullist sajani vähem kui viie sekundiga.

Atecale on muuseas võimalik juurde tellida ka Akrapovici väljalaset, mis sõidukogemust rikastab.

Uus Formentor on nimetatud Mallorca saarel asuva kauni ning kesk metsikut loodust asuva neeme järgi. MQB Evo platvormil istuv sportmaastur kombineerib endas innovatsiooni, dünaamilisuse ning tänapäeva autotööstuses tähtsaks peetavad väärtused.

Formentor tuleb kahes kastmes. Kõige võimsam variant kasutab traditsioonilist 228 kW turbomootorit ning nelikvedu, ent uustulnukana on mootorivalikusse tulnud 180 kW koguvõimsusega hübriid.

Tänu 13 kWh liitium-ioon akupakile ja efektiivsele hübriidlahendusele on Formentor keskkonnasõbralikum ning suudab puhtalt elektri peal sõita kuni 60 km.

Leon ning Cupra on ühte sammu kõndinud juba mitu kümnendit ning tegu on vaieldamatult kõige kuulsama Cupra nime kandva mudeliga üldse. Äsja esitletud Leoni neljas põlvkond tuleb sarnaselt Formentorile kahe jõuallikaga, ent lisaks ka kahes erinevas keretüübis.

Luukpära on võimalik tellida esiveolisena ning 221 kW turbomootoriga, ent Sportstourer universaalile lisandub ka nelikvedu. Esimesed Cupra Leon mudelid jõuavad turule sel sügisel.

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.