SEAT

Seat alustab sõidukite tunni- ja päevapõhise renditeenuse testimist

Seat Ibiza TGI mudelid Madridis Castellana Motor esinduse ees. Fotod: Seat.

Tänapäeval on linnaelanike jaoks auto omamisest isegi mugavam ja lihtsam erinevate jagamisteenuste kasutamine. Madridis Castellana Motor esinduses alustab Seat pilootprojektiga, mille eesmärgiks on testida uut autojagamisteenust.

Teenus on saadaval nii Seati klientidele kui ka kõigile teistele huvilistele. Hinnad algavad kahest eurost tunnis, kuhu on juba sisse arvestatud kütus ja kindlustus, pluss varieeruv hind kilomeetri kohta.

Esialgu hakkab Castellana Motor esindus pakkuma Seat Ibiza TGI mudelit ehk surumaagaasil sõitvat hübriidi, millega on klientidele tagatud ligipääs Madridi heitevabasse tsooni ning suuremad parkimisõigused kesklinnas koos poole soodsama parkimistasuga.

Sõidujagamisteenuse haldamiseks kasutatakse Madridis tuntud Respiro platvormi, mille Seat 2018. aasta alguses ära ostis ja mida haldab XMOBA, uute transpordilahendustega tegelev eraldiseisev ettevõte. Hetkel on Madridis Respiro võrgustikus juba üle saja erineva sõidujagamispunkti.

Uue projektiga soovib Seat pakkuda lahendust juhtidele, kellel ei ole enda erasõidukit ning ka nendele, kelle sõiduk on ajutiselt näiteks töökojas.

Uued suunad transpordimaailmas

Seati eesmärgiks on saada transpordilahenduste pioneeriks. Seepärast testib Seat ligi tuhande töötajaga Barcelonas asuvas Seat Metropolis nutilinnas elektrilisi eMii prototüüpe.

Samal eesmärgil alustati 2017. aastal firma töötajate jaoks Connected Sharing initsiatiiviga ehk sõidujagamisteenusega, mis võimaldab töötajatel saadavalolevaid sõidukeid tööl käimiseks ja erasõitudeks kasutada.

Ka see jõuab peagi Respirosse jõudma.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.