SEAT Ibiza: rohkem jõudlust ning DSG automaatkäigukast

SEAT Ibiza on sportlik ning samal ajal praktiline luukpära, mis kogunud populaarsust enamjaolt noorte seas. Kuid nõudlus sõiduki järele, mis pakuks rohkemat, üha kasvab. Ning seda SEAT nüüd ka teeb. 

Nimelt astub SEAT Ibiza veel ühe toeka sammu edasi, pakkudes sportlikumat ja võimsamat 1,5-liitrist TSI bensiinimootorit, mis töötab koos 7-käigulise topeltsiduriga DSG automaatkäigukastiga. Nagu suurema kubatuuriga mootoritele omane on ka sel rohkem võimsust.

Nimelt toodab uus 1,5-liitrine mootor 110 kilovatti (150 hj) ning pöördemoment on viidud 250 Nm peale. Uus TSI mootor annab SEAT Ibizale tippkiiruseks 219 km/h ning kiirendab masina 0–100 km/h vaid 8,2 sekundiga.

Kuid ega ainult mootor ei mõjuta sõiduelamusi ja mugavust. Suurt rolli mängib ka DSG käigukast — see on SEATi vastus turule, kus automaatkäigukastid osutuvad üha enam vajalikuks.

DSG-tehnoloogia muudab käiguvahetused sujuvamaks ja kiiremaks, pakkudes rooli taga dünaamilisemat kogemust ja ühtlasi tõstab kõigi sõidukis viibijate mugavustaset.

Uue mootori ja käigukasti koostöö ei keskendu mitte ainult jõudlusele ja võimsusele, vaid muudab ka sõiduki tõhusust. Ametliku WLTP katse põhjal kasutab SEAT Ibiza uus TSI mootor 100 kilomeetri läbimiseks keskeltläbi 5,6–6,4 liitrit kütust.

Esimene Ibiza nägi ilmavalgust 1984. aastal ning nüüdseks on saanud sellest SEATi kõige ikoonilisem mudel. Nende aastate jooksul on müüdud 5,9 miljonit SEATi luukpära ning uusim Ibiza aitab seda arvu kindlasti veel suuremaks teha.

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.