SEAT

SEAT Tarraco sai värskenduse: mida uut pakutakse?

SEAT jätkab oma mudelite täiendamist ja mitmekülgsemaks muutmist inimeste soove arvesse võttes.

Esimesena võeti ette väiksem luukpäeva Ibiza, millele lisati rohkem jõudlust ning DSG automaatkäigukast. Nüüd võeti käsile suurem ja mahukam linnamaastur SEAT Tarraco.

Kuni tänase päevani oli SEATil 2-liitriseid diiselmootoreid valikus kaks varianti: manuaalkäigukastiga esiveoline või DSG automaatkäigukastiga nelikveoline. Nüüd otsustas SEAT manuaalkäigukasti kaugemale minevikku jätta. 

Nimelt pakub Hispaania autotootja esiveolist 2-liitrise diiselmootoriga linnamaasturit nüüd ka automaatkäigukastiga. Varem pidi esiveolisel TDI mootoril ise käike vahetama.

Esirattaveoga 2-liitrine diiselmootor toodab 110 kilovatti (150 hj) võimsust vahemikus 3000–4200 p/min ja pöördemomenti 360 Nm.

WLTP katse tulemuse järgi tarbib linnamaastur keskmiselt 5,4–6,0 liitrit 100 kilomeetri kohta kütust — maasturi kohta küllaltki tagasihoidlik number. 

Kokku pakub SEAT Tarraco kolme erinevat varustustaset: Style, Xcellence ja FR ning valikus on nii viie- kui ka seitsmekohaline variant.

Esiveolise diiselmootori ja automaatkäigukasti koosluse tutvustamine Tarraco näitel on SEATi viimane samm senisel teel. Järgmise aasta alguses tuleb turule pistikhübriidi mudel.

Märksõnad: , , ,
Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.