Autokinode trend on koroonakriisi tõttu maailma vallutamas ning erandiks pole ka Eesti.
Hispaania autotootja SEAT lähenes olukorrale aga pisut omamoodi ning lõi Saksamaal enda autokinod-ja kontserdid.
Esimene üritus võttis aset 15. mail Düsseldorfis, kui sajad inimesed said autodest nautida kohaliku muusiku Tim Bendzko loomingut. Muuhulgas kanti kontserdi üle ka internetis, mis lubas muusikul jõuda kümnete tuhandete inimesteni.
Kontserdile pääsemiseks jagas SEAT välja 120 piletit, millest 20 tükki loositi välja läbi firma Instagrami profiili. Loosi võitjad said omale kohad esiritta.
SEAT’il kui brändil on alati olnud tugev side oma kliendibaasiga, mis on muuhulgas ka noorim Euroopas. Tänu sellele keskendub firma just elustiiliga põhimõtetele, kuhu kuuluvad just kunst, urban-kultuur ning muusika.
Ettevõte jätkab autokinode korraldamist aasta läbi.