SEAT

Seati tütarfirma alustab suuremat pealetungi, oodata on uusi mudeleid ja müügipunkte

Cupra Formentor ideeauto.Foto: Seat.

Alles eelmisel aastal asutatud Cupra bränd on tänaseks märkimisväärselt kasvanud.

Aastaga suurenes firma koosseis 50% võrra ehk tänaseks 70 töötajani. Samuti ületati 2018. aastal 14 400 müüdud sõidukiga kõik eelnevad tulemused ja isegi möödunud aastaks seatud eesmärgid.

2019. aastal valmistub bränd laienemiseks, täpsemalt on sihikule võetud just Euroopa turg. Laienemise jaoks on arendamisel Cupra müügipunktide võrgustik, mis praegu hõlmab juba 210 Seati esindust, kus on Cuprale eraldi nurk loodud.

Cupra võrgustikus ei ole lihtsalt müügikohad. Klientide jaoks tähendab see spetsiaalseid kollektsioone, üritusi ja isegi sõidutunde. Firma on praeguseks koolitanud välja üle 240 Cupra eksperdi, kes suudavad brändi põhimõtted koos sõidukiga klientidele üle anda.

Juba tänavu aasta tulemused näitavad, et Cupra vastu on huvi ning kasvuruumi on palju. Esimese kahe kuuga on 2019. aastal müüdud juba 3600 sõidukit ehk 101 % rohkem kui möödunud aasta samal perioodil.

Märkimismäärsele kasvule aitab suuresti kaasa brändi esimese eraldiseisva mudeli ehk Cupra Formentori avalikustamine. Esimene 100% Cupra DNA-ga mudel jõuab müügile juba järgmisel aastal.

Lisaks Formentorile näidati Genfi autonäitusel ka Cupra Ateca linnamaasturi erimudelit ning kokku on Cupral plaanis enne 2020. aastat esitleda nelja uut mudelit.

Märksõnad: , ,

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.