SEATi uus lipulaev on oma klassi sportlikuim linnamaastur

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
SEATi uus linnamaastur pakub dünaamilist ja mugavat sõitu ja ruumikust. Fotod: SEAT.

Uus SEATi lipulaev Tarraco pakub korraga nii praktilisust kui ka sõidumugavust ja silmatorkavalt elegantset välimust. Tarragona linna järgi nime saanud ja nüüd seal lõplikult avalikustatud linnamaastur täiustab SEATi linnamaasturite valikut, asetsedes uue suurima linnamaasturina Ateca ja Arona kohale.

Tarraco jõuab müügile järgmise aasta alguses ning eeltellimine algab juba tänavu detsembris.

Uus linnamaastur kombineerib kõik SEATi praeguste sõidukite omadused: disain, funktsionaalsus, sportlikkus, mugavus, kvaliteet ja tehnoloogia. Uue lipulaevana näitab Tarraco esimesena ka autotootja uut disainisuunda. See linnamaastur on loodud inimestele, kellel on vaja 5- või 7-kohalise sõiduki praktilisust, kuid kes hindavad ka head välimust ja sõiduomadusi.

Tarraco eesmärgiks dünaamilise sõidu ja mugavuse tasakaal

Sõidumugavuse ja -sujuvuse tagab Volkswageni Groupi MQB-A pika teljevahega platvorm, millele on ehitatud ka Volkswagen Tiguan ja Škoda Kodiaq.

Täiusliku tasakaalu sportlikuma sõidu jaoks roolis olles ja mugava kulgemise pikematel sõitudel tagab Dynamic Chassis Control (DCC) süsteem. Juhil on võimalik ise sätteid vastavalt eelistustele ja sõidutingimustele muuta, kuid süsteem suudab ka automaatselt sõidustiilile ja teekattele kohaneda.

Tarraco mootorivalikust leiab neli otsesissepritsega turboga mootorit: kaks bensiini- ja kaks diiselvalikut. Esiveoliselt baasmudelilt leiab neljasilindrilise 1,5-liitrine TSI (150 hj) mootori ja kuuekäigulise manuaalkasti. Sellest võimsam, 2,0-liitrine bensiinimootor, pakub 7-käigulise DSG käigukasti ja 4Drive veojõu süsteemiga 190 hobujõudu.

Diiselmootorite valikus on olemas kaks 2,0-liitrist TDId, võimsusteks samuti 150 ja 190 hobujõudu. Tulevikus saame Tarracol ka alternatiivseid jõuülekandesüsteeme näha.

Julge ja uudne disain nii sees kui väljas

Loomulikult on SEAT Tarracol olemas kõik vajaminevad ja viimased juhiabisüsteemid ja turvatehnoloogiad. Standardina tulevad Euroopa mudelitel rajahoidja ja avariiennetaja, milles on olemas ka jalgratturite ja jalakäijate tuvastaja. Valikus on Tarracol olemas näiteks liiklusmärgi tuvastus, ummikuassistent, adaptiivne püsikiirusehoidja, pimeala tuvastaja ning palju muud.

Tarraco välimus annab vihjeid SEATi disaini tulevikusuuna kohta. Kuigi uus linnamaastur on senistest suurim, jätab disain robustse, kuid nobeda ja ruumika mulje. SEATi uuest disainist näeme märke ka Tarraco esiosas, kus julge esivõre ja teravad LED tuled annavad sõidukile kindla ja julge olemuse.

Uue linnamaasturi valgustus on 100% LED tehnoloogial põhinev nii sise- kui välivalgustuse puhul Xcellence ja Style variantidel.

Tarraco disainerid soovisid luua interjööri, mis reisijad endasse embab, kuid samas ruumika mulje jätab. Interjööri materjalid, tehnoloogia ja kvaliteet konkureerib julgelt premium-klassi sektoriga. SEATi 10,25-tolline digitaalne kokpit ja suur 8-tolline ekraan annavad selgelt edasi kõik vajamineva informatsiooni ning pakuvad hulgaliselt valikuid ühenduvuseks.

Samuti on Tarracos esimese SEATina olemas ka käeliigutustele reageeriv tehnoloogia.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.