SEAT

Top Gear pani Cupra ja Škoda sportlikud linnamaasturid proovile, kes väljus võitjana?

Cupra Ateca linnamaasturid. Fotod: SEAT.

Top Gear avaldas eile testi, kus rinda pistsid Škoda Kodiaq vRS ja Cupra Ateca sportlikud linnamaasturid.

Mootorite ja võimsuse poolest toob ajakirjanik välja, kuidas Škoda 2,0-liitrise diiselmootori vääne on isegi suurem kui Porsche Panameral, samas kui Cupra Ateca kapoti all põksub Volkswagen Grupi tuttav 2,0-liitrine bensiinimootor.

Esimene etteheide Škodale tuleb Dynamic Sound Booster mootoriheli võimendava funktsiooni eest, mis on Top Geari ajakirjaniku sõnul “kõige veidram helivõimendi mida ta seni näinud on.”

Cupra Ateca on läbi ja lõhki sportmaastur.

Cupra kasuks räägivad ka numbrid. Kahe linnamaasturi hinnavahe on märkimisväärne, kuigi Ateca on tunduvalt kiirem.

Täisvarustuses Cupra Ateca – Brembo pidurid, mugavusvarustus, Beats helisüsteem jpm – hind jääb Škoda Kodiaq vRS baasvarustusega mudelile ikkagi alla. “Üks-null Cupra,” võtab ajakirjanik selle sektsiooni kokku.

Cupra saab kiita ka juhitavuse vallas ja seda just suurematel kiirustel ning kurvides, kus Kodiaqist väiksem kaal ja suurus kasuks tulevad. Kuigi Kodiaq on seitsme istmega praktilisem, jääb selle arvelt puudu nii kiiruse kui ka juhitavuse osakonnas.

Testi selge võitja on Cupra Ateca, mis on korraga odavam, sportlikum ja võimekam ning sobib seega inimesele, kes tahab linnamaasturi mugavust sportlikku luukpära sõiduomadustega.

Täispikka Top Geari võrdlustesti ja arvustust saab lugeda siit.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.