Uhiuus, järgmise põlvkonna Toyota Land Cruiser on kohe saabumas Toyota esindustesse huvilistele tutvumiseks ja proovimiseks.
Piiratud kogus mudeleid on Toyota lattu saabumas ning kiiremad saavad auto veel selle aastanumbri sees koju viia ning vältida uuest aastast kehtima hakkavat lisanduvat registreerimistasu, mis nii võimsa maastikuauto puhul jääb indikatiivselt umbkaudu 8000–8500 euro juurde.
Maastikuvõimekuses pole järeleandmisi tehtud
Land Cruiser on saanud uue ilme, kuid on jäänud truuks oma legendaarsetele omadustele – vastupidavusele ja maastikusuutlikkusele. Selle autoga äärmuslikke tingimusi kartma ei pea.
Ehkki tegemist on täiesti uue mudeliga, on Land Cruiser lähtunud põhimõttest, et seda, mis töötab, pole vaja muuta. Seda kõike on uue mudeli puhul lihtsalt märkimisväärselt täiendatud.
Mootoriks on jäänud sama 2,8-liitrine diiselmootor, mis eelmisel põlvkonnal, aga muidugi on seda täiendatud. Tänu uuele turbole ja seadistusele ning kaheksakäigulisele automaatkäigukastile on jõu jaotus palju lineaarsem.
Traditsiooniliselt on redelraam iseloomustanud Land Cruiseri suutlikkust ja võimekust. See kehtib ka viimase põlvkonna kohta, mille Toyota uus GA-F platvorm tagab veelgi parema maastikusuutlikkuse. Uus raam on 50% jäigem, kere ja raami jäikus on kombineeritult kasvanud 30%. See tagab parema reageerimisvõime, juhitavuse ja sõidumugavuse, samas kui uuendatud vedrustusega on suurendatud rattakäiku.
Land Cruiseril on olemas aeglustiga nelikveosüsteem. Lukustada saab nii tagumise kui ka keskmise diferentsiaali. Lisaks on pardal rohkelt elektroonikat. Mudasel pinnasel saab sisse lülitada CRAWL-režiimi, mis aitab auto sobivat kiirust kontrollida.
Uus elektrooniline roolivõimendi
Esmakordselt saab Land Cruiser elektroonilise roolivõimendi. See leevendab maastikul sõites tõukeid roolile ning võimaldab sujuvamat ja lihtsamat manööverdamist kõigil kiirustel. Maastikusuutlikkuse kasvatamisele aitab kaasa uus lahtiühendatav eesmine stabilisaatorvarras.
Uue Land Cruiseri jõuallikaks on 204 DIN hj / 150 kW võimsusega 2,8-liitrine turbodiiselmootor, mis on saadaval uue kaheksakäigulise Direct Shifti automaatkastiga. See võimaldab vedada kuni 3500 kg haagist.
Juhikoht on lihtne ja selge
Auto interjööris on esikohal esteetika ja lihtsus. Juhikoht on funktsionaalne ja kergesti hoomatav. Sõidukis on suur ja kvaliteetne ekraan. Kõik maastikuautole olulised sõiduvalikud, kliimaseade ja muu on juhitav füüsiliste nuppude abil, mis on maastikul sõites eriti tänuväärne lahendus.
Tule tutvu uue Land Cruiseri pakkumisega siin. Uue mudeli saab valida kolme erineva varustustaseme (Legend, Prestige ja Executive) vahel ning hinnad algavad 70 000 eurost. Uuest aastast kehtima hakkav aastamaks jääb ligikaudu 1000–1100 euro ringi.