Suur lugu

Kadjari 100 000 kilomeetri test: väikest virisemist on, kuid kokkuvõttes tubli tulemus

Tumerohelisena näeb Renault Kadjar välja kena ning pidas kenasti vastu ka üle 100 000 kilomeetri kestnud testi. Fotod: Auto Bild

Varasemate töökindlusprobleemide valguses oli uuel Renault Kadjaril selles testis tõestada nii mõndagi. Pärast 100 000 kilomeetri läbimist läheb auto pensionile rahuliku südamega.

Geeniuse tellijale

Alguses ootas Kadjarit jahe vastuvõtt. Uus Renault Kadjar TCe 160 asus maratontestile mais 2019, kaasas nii noobel varustuskomplekt Bose-Edition kui ka kena roheline värvitoon, kuid ikkagi valitses toimetuses skepsis. Kas tol linna­džiibil on mingi imenipp, millega heastada varasemate mudelite kesine esinemine?

Tõsi, kena nägi see välja küll. Voolavad jooned, õnnestunud proportsioonid – Tiguani ja teiste sarnaste klassis leidub ka koledamaid. Kuid mõistagi on tegu maitseasjaga ja üksnes iluga teste ei võida.

Isikupärase kujustusega sisustus on esmapilgul päris tore, aga peagi hakkab silma riivama materjalide odavus ja nende kiire kulumine ning ega jukerdav lustikummutki tuju just tõsta.

Ka sõitjateruum jättis alustuseks hea mulje. Link-multimeediasüsteemi uuendati vahepeal, kuid see ei aidanud eriti. ­Terve 102 603-kilomeetrise distantsi jooksul vaevlesid telefoni kasutajad CarPlayga, mis viis pardasüsteemi lõppskoori negatiivseks. Liiga pikk laadimisaeg, liiga kehv USB tuvastus, käsitsemisel liiga palju vahesamme.

Porimagnetiga põrandavaip

Palju intuitiivsemaks nimetasid testijad rooliratta taga paiknevat nupustikku, millega ohjatakse muusika mängimist. Väga varases versioonis kohtasime seda Renault’ omaloomingut juba esimesel Espace’il 1980-ndatel. „Need nupud saab väga ruttu käppa,“ leidis üks testija. Tore, et Renault pole nupustikust loobunud.

Teises reas leidub ruumi piisavalt. Esimesena hakkab nappima laiust, sest kolmekesi kõrvu istuda on kitsas.

Kinni hoiab Renault ka valdavalt odavatest sisustusmaterjalidest. „Õnnitlused magnetilise vaiba leiutamise eest!“ needis üks testija, suutmata isegi võimsaima tolmuimejaga põrandavaibast pori kätte saada. Pealegi tekivad materjalidele kiiresti kulumisjäljed, näiteks pagasikate narmendas testi lõpuks sedasi, nagu oleks seda tabanud näriliste rünnak.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.