Rubriiki toetab
- Autolehe 1000eurosed autod
- remondib Fixus.
- Fixi Fixuses!
Kes on meie sügisel alanud testi pikemalt jälginud, on ilmselt kursis, et üks autodest veetis remonditöökojas tunduvalt rohkem aega kui teised ja sedavõrd rohkem kogunes ka töötunde. Nii odavate autode remontimisel on aga iga tund võrreldes auto hinnaga eriti kallis.
Esimene ja ilmselt olulisim õppetund, mis me sellest testist kaasa võtame, on see, et odavat autot tasub osta neil, kes oskavad, saavad ja tahavad ise käsi mustaks teha. Nii Opeli kui Toyota puhul võime küll rõõmustada, et enamik varuosi on tõepoolest naeruväärselt odavad, aga kui jätta nende vahetamine töökoja teha, võib kindel olla, et arvel seisab vähemalt kolmekohaline summa ja esimene number on seal harva üks.
Opel õpetas palju
Mis tähendab, et ka väiksemgi remont maksab vähemalt viiendiku auto soetushinnast. 30 000-eurose auto puhul 300 eurot remondiks maksta on täiesti teine tunne kui 1000-eurose autoga.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 9, mai 2023
Kõik selle ajakirja lood