Suur lugu

Kasutatud 2. seeria BMW: palju erinevaid versioone, vähe muresid, aga milline neist on parim?

2. seeria BMW pole väike linnasõiduk, vaid ruumikas pereauto. Jõuallikad on säästlikud ning suuri töökindlusprobleeme ei esine. Fotod: Pille Russi ja tootjad

BMW esimene esiveoline mahtuniversaal pani puritaanid nina kirtsutama, kuid 2. seeria omanikud on autoga üldiselt rahul.

Geeniuse tellijale

Kui 2. seeria BMW puhul räägitakse ennekõike esiveolisest mahtuniversaalist, siis tegelikult on veoskeeme palju rohkem. 2014. aastal tutvustati ka 2. seeria tagaveolist kupeed ja kabrioletti, mahtuniversaali saab nii esi- kui nelikveolisena.

2017. aastal tehtud mudelivärskendus tõi põhiliselt juurde juhiabisüsteeme ja turvavarustust, veidi muudeti esitulesid ja velgi. Elektroonika lisandumine pole aga seni toonud kaasa mingeid suuremaid murekohti. Pigem vastupidi: juhid kiidavad, et moodne varustus ei kipu sõidu ajal domineerima.

Töökindluselt paistab tegu olevat BMW ühe parema mudeliga, sest mõnigi probleem, mis on avaldunud suurematel tagaveolistel BMW-del, on esiveolise 2. seeria juures tundmatu. Tõsi, nõrku kohti leiab ka mahtuniversaalidel, kuid üldiselt ei tohiks sellise auto omanikul remonditöökotta liiga sageli asja olla.

Avar ja ruumikas

Kuna väike kupee ja kabriolett on nišitooted, keskendume järgnevalt mahtuniversaalile, mida leidub siinsetelgi teedel rohkem. Neid pakuti kahes suuruses: 4,3 meetri pikkune Active Tourer ja sellest 21 sentimeetrit pikem Gran Tourer. Kui esimest sai vaid viie istmega, siis Gran Tourerit müüdi ka seitsme istmega. Tõsi, kolmas istmerida on ahtake ning sobib sõitmiseks pigem lastele.

Gran Toureri pagasiruum mahutab 645–1905 liitrit. Kuues ja seitsmes iste pakitakse pagasiruumi põrandasse.

Pagasiruum mahutab sõltuvalt versioonist kas 468–1510 või 645–1905 liitrit. Igapäevaste sõitude tegemiseks ning poekottide vedamiseks on sellisest mahust rohkem kui küll, samas leidub väikeste mahtuniversaalide seas suurema pagasiruumiga autosid. Küll aga kiidetakse teise istmerea ruumikust: pole mingi probleem mahutada sellele kolm inimest.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 9, mai 2022

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.