Suur lugu

Audi Eesti lõpetas ametlike testisõitude pakkumise ajakirjanikele

"Audi vaates on tegemist strateegilise küsimusega – millisel viisil soovime enda tooteid presenteerida ning kui täpselt ning millisele vaatajaskonnale."

Audi Eesti esindus andis teada, et ajakirjanikele sõltumatute proovisõitude tegemiseks enam autosid ei anta. Juhul, kui on soov Audi uute mudelite kohta saada sõidumuljeid, siis selleks on neil välja valitud koostööpartnerid, kellelt neid tellida saab.

Geeniuse tellijale

Tavapäraselt toimub sõltumatute sõiduproovide tegemine nii, et uue mudeli saabudes lepitakse kokku proovisõidu aeg ja tingimused. Viimaste all peetakse enamjaolt silmas läbisõidupiirangut ja muid üldtingimusi, mis pigem tulenevad kindlustuslepingutest (omavastutuse suurus, ringrajale ei tohi minna jmt). See on enamjaolt ka kõik. Autogeenius ja Autoleht oma arvustusi ja testitulemusi enne avaldamist autofirmale ülevaatamiseks ei saada.

Meediamaastikult suhteliselt pretsedenditut käiku selgitab Audi Eesti esindaja sellega, et tarbemeedia kasutamine on viimaste aastatega pöördeliselt muutunud. Väljundid telest, paberlehest, veebist, sotsiaalmeediast ja igapäevaselt lisanduvatest online kanalitest on muutnud seda, kuidas toodetega tutvutakse.

“Antud juhul räägime siis autodest, mille puhul on samasugune dissonants olnud ehk isegi enam laiaulatuslikum. Siinkohal ei peaks ennast tundma väljaanded eriliselt, vaid Audi vaates on tegemist strateegilise küsimusega – millisel viisil soovime enda tooteid presenteerida ning kui täpselt ning millisele vaatajaskonnale,” ütles Audi Eesti müügijuht Tomas Tibbing Autogeeniusele.

Audi soovib sõnumit kontrollida

Tibbing lisab, et nad soovivad olla oma klientidele mobiilsuspartnerid, mitte ainult traditsiooniline ostan-müün-ja-vahetan tarbija ja tarnija suhtes. Selleks aga peavad nad kontrollima kanaleid, kus ja mida nad presenteerivad, millised neist annavad meile täpseima andmestiku tagasisideks ning kuidas need töötavad, silmas pidades just Audi partnereid ehk kliente.

“Et parimat kvaliteeti pakkuda, valisime partneriteks just need, kelle sisu, kirjastiil, lähenemine, visuaalne presenteerimine, video ja pildi kvaliteet ning muud taolised faktorid on meile subjektiivselt enim meeldivad ning parimal tasemel,” lisas Tibbing.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.