FIA kinnitab, et vormel E on jõudnud mootorispordialadest populaarsuselt vormel 1 järel teisele kohale ning mõni ennustab, et varsti võtab ära ka esikoha, kuna kasv on kiire ja elektrivormeli keskmise jälgija vanus on vaid 27 aastat, F1-l aga 55 aastat.
Monaco etapp on erilisel kohal F1-s ja ka vormel E sarjas, kuid mai esimese laupäeva hommikul toimuvad kvalifikatsioonisõidud nende ennustajate sõnu küll ei kinnita. Tribüünid on pooltühjad ja mööda vuhisevad vormelid vaatajates erilist elevust ei tekita. Ent päeva peale läheb ilm aina paremaks, kiiremad hakkavad selguma ning meeleolugi muutub erksamaks.
Vormel E sarjas sõidetakse hoopis teiste reeglite järgi kui F1-s. Põhisõit ja kvalifikatsioonid toimuvad ühe päeva jooksul ning kvalifikatsiooniski jagatakse stardikohad lõpuks välja mees mehe vastu: veerandfinaalid, poolfinaalid ja seejärel ka finaal.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, mai 2023
Kõik selle ajakirja lood