Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kui Chrysler näitas Crossfire prototüüpi, oldi enamasti vaimustuses: see oli harukordselt väljakutsuva disainiga ning seestki äge. Ette oli teada ka, et uus sportauto tehakse toonase partneri Mercedes-Benziga kahasse, nii et mis saanuks valesti minna?
Noh, kahjuks sai küll. Ideeauto kujustusel oli palju fänne, kes ilmselt lootsid, et seeriamudel lihvitakse veel paremaks. Tegelikkuses võeti disainiga hoogu maha ja see teenis palju kriitikat. Lõuapoolikust Jeremy Clarkson ütles suisa, et Crossfire näeb välja nagu häda tegev peni. Maitse asi, aga tagantjärele hinnates tehti Chryslerile liiga – see auto on iga nurga alt eriline ja mõne nurga alt ilusamgi kui algne versioon.
Seest liiga igav
Kahjuks ei saa sama öelda sõitjateruumi kohta, see oli plass uuena ja on ka praegu. Kõrge vööjoon ja väikesed aknad teevad nähtavuse kohutavaks, peale selle on uksepaneelid odavast plastist ja igava disainiga, armatuurlaud niisamuti. Paljud detailid tulevad tuttavad ette Mercedestest, kuid on keskkonsoolil kaetud õudse hõbedase värviga. Ka ruumi on vähe, aga vähemalt ei koonerdatud varustusega. Tõsi, mobile.de-s näeb müügil ka tekstiilsisuga autosid.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.