Porsche 911 klassikaline kerekuju on üks üldtuntumaid Saksa disaininäiteid. Need autod on südameasjaks ka rootslasel Urban Erikssonil, kes elab juba paarkümmend aastat Eestis ning peab Tartus Urbans Garage’i töökoda. Aastate jooksul on üles ehitatud professionaalsete entusiastide tiim, kes mõistavad täppisteadusliku punktuaalsusega läheneda vanade Porschede igale detailile.
Porsche posti otsas
Üks paremaid näiteid firma saavutustest on 1970. aasta Porsche 911, mis valmis tänavu kevadel. Pealtnäha on auto täiesti klassikaline, kuid kliendi soovil peideti sinna hulk modernseid lisasid. Tooriku ajalugu on kirju.
„Selle autoga on naljakas lugu. Üks meie töömees oli kuulnud, et Rakveres seisab posti otsas Porsche 911,” meenutab Eriksson. Auto toodi posti otsast alla 2010. aastal. „Kõik arvasid, et see ei ole päris auto – paistis klaasplastist tehtuna,” jutustab Eriksson. „Asja uurides selgus, et see on keremanuste komplekt, mille all on siiski päris Porsche.” Klaasplastist olid tehtud nii poritiivad kui ka kaitserauad.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 22, november 2024
Kõik selle ajakirja lood