Sama klass, sarnased mõõdud, kolmesilindrilised mootorid ja mis ehk kõige parem – autode üha arusaamatumasse kõrgusse ronivate hindade juures on need kaks suisa odavad. Bayon alustab kõigest 15 990 eurost, baas-Mokka eest küsitakse 400 eurot rohkem.
Pannes mõni tuhat juurde, saate juba igati korraliku varustusega auto ja kui soovite komplekti ka automaatkäigukasti, tuleb arvestada umbes 21 000eurose väljaminekuga.
Testis olidki automaatkäigukastiga Bayoni tippmudel ja Mokka peaaegu-tippmudel. Hyundai puhul tähendab see, et kolmesilindrilisele üheliitrisele mootorile annab lisajõudu väike elektrimootor ja käigukast on topeltsiduriga seitsmeastmeline.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 31, august 2021
Kõik selle ajakirja lood