Hobiautode kütusekulule soovisime keskenduda üksnes põhjusel, et mõõta see ära autodel, mis oleks tänapäevases mõttes tavatu või lausa haruldase mootoriga. Ees oli ootamas 150 kilomeetrit päikeselisi kõrvalteid ja seltskonnas polnud mitte ühtki igavat autot.
Siht polnud niivõrd neid omavahel võrrelda, kuivõrd saada teada, milliseks ühe või teise (väga erineva) hobiauto kütusekulu kujuneb.
Kevadiseks väljasõiduks soovisime leida neliku, kuhu kuuluks 2-, 4-, 6- ja 8-silindrilised autod. Seega oli algusest peale selge, et see kvartett kujuneb üksjagu veidraks, kusjuures me tahtnuks ka 5-silindrilist autot. Küsisime saateautoks uut Cupra Formentori, mis on automaailma üks viimaseid 5-silindrilisi, kuid saime selle siiski märksa argisema R-4-turboga (mudel VZ, 228 kW).
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.